بازدید 2156

پيشنهاد باشگاه چلسي به ديويد بکام

روزنامه Daily Mail کارلو آنچلوتي سرمربي چلسي که فصل گذشته به صورت قرضي بکام را به ميلان آورد قصد دارد بار ديگر با اين بازيکن کار کند و اين بار او را به استمفورد بريج بياورد. به نظر مي‌رسد چلسي براي جذب بکام بايد با تاتنهام و ميلان رقابت کند.
کد خبر: ۵۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۸۸ - ۲۲:۵۲ 19 July 2009
آبي‌هاي لندني قصد دارند با ارائه پيشنهادي ديويد بکام را به ليگ برتر بازگردانند، اين در حالي است که تاتنهام نيز به دنبال جذب اين هافبک 34 ساله است.

به گزارش ايسنا؛ ديويد بکام اخيرا از حضور قرضي در ميلان به باشگاه لس آنجلس گلکسي بازگشته است اما قصد دارد بار ديگر به اروپا باز گردد تا بتواند نظر فابيو کاپلو سرمربي ايتاليايي تيم ملي انگليس را براي دعوت کردن از او به تيم ملي در آستانه رقابت هاي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي جلب کند.

به نوشته روزنامه Daily Mail کارلو آنچلوتي سرمربي چلسي که فصل گذشته به صورت قرضي بکام را به ميلان آورد قصد دارد بار ديگر با اين بازيکن کار کند و اين بار او را به استمفورد بريج بياورد. به نظر مي‌رسد چلسي براي جذب بکام بايد با تاتنهام و ميلان رقابت کند.

Daily Mail در ادامه به نقل از يکي از نزديکان هري ردنپ سرمربي تاتنهام مي‌نويسد:"ردنپ هميشه يکي از علاقمندان بکام بوده و هم از نظر رفتاري و هم از نظر کيفيت بازي او را تاييد کرده است.ردنپ هم‌چنين تلاش بکام را براي بازگشت به تيم ملي انگليس مي ستايد."

بکام که جمعه به لس آنجلس بازگشته بود از سوي هواداران گلکسي هو شد و اعلام کرده در صورتي که اين شرايط در ادامه برايش به وجود آيد اين تيم را ترک خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی