بازدید 4724
بازتاب

حقیقی با روبین کازان فسخ کردتا رقیب یک روس دیگر در پرسپولیس شود؟

شایعات می گوید او به خیال بازگشت به پرسپولیس با تیم اروپایی اش فسخ کرده است اما حالا در صورت تحقق این رویا برای حقیقی، او رقیبی سخت در مقابل خود می بیند؛ لوبانف ازبک که گویا در پرسپولیس نیز روس ها دست از سر حقیقی برنمی دارند.
کد خبر: ۵۶۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰ 21 January 2016

دروازه بان اول تیم ملی ایران سرانجام قراردادش را تیم روس که در آن جز نیمکت نشینی نقشی نداشت، فسخ کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا حقیقی، ملی پوش تیم روبین کازان روسیه پس از کش و قوس های فراوانی که با تیم روسی داشت، سرانجام قراردادش را با این تیم پس از 4 سال حضور فسخ کرد و رضایتنامه اش را از این تیم دریافت کرد. حقیقی از سال 2011 در این تیم بازی می کرد که البته در مقطعی نیز به صورت کوتاه از کازان جدا شده و قبل از جام جهانی 2014 برزیل به کوبیلیای پرتغال و پس از جام جهانی 2014 راهی پنافیل همین کشور شده بود.

حقیقی با روبین کازان فسخ کردتا رقیب یک روس دیگر در پرسپولیس شود؟

حقیقی در فصل جاری در بیشتر دیدارهای کازان نیمکت نشین بود و به نظر می رسد گلر ملی پوش ایران با گرفتن رضایتنامه از تیم روسی، از این پس با شرایط بهتری مواجه خواهد بود. البته هنوز مقصد بعدی حقیقی مشخص نیست اما شایعات می گوید او به خیال بازگشت به پرسپولیس با تیم اروپایی اش فسخ کرده است اما حالا در صورت تحقق این رویا برای حقیقی، او رقیبی سخت در مقابل خود می بیند؛ لوبانف ازبک که گویا در پرسپولیس نیز روس ها دست از سر حقیقی برنمی دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست