بازدید 4343
گزارش

کم کاری در استقلال!/ 6 بازیکن هوایی شدند!

یکی از دلایلی که استقلال نتیجه نگرفت همین بود که وقتی بازیکن به زمین می‌رفت می‌دیدم که نمی‌جنگند و وقتی پیگیری کردم دیدم این آشی است که مدیر آکادمی استقلال برای این تیم پخته است.
کد خبر: ۵۶۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 18 January 2016
علی سامره مربی امیدهای استقلال اعتقاد دارد بازیکنان این تیم هوایی شده اند.
به گزارش تابناک ورزشی،علی سامره مربی تیم امیدهای استقلال معتقد است شرایط در تیم های پایه استقلال  خوب نیست. او می گوید: دوران خوبی را در پایه‌ها سپری نمی‌کنیم. در زمان مدیریت صادق‌پور در آکادمی استقلال یکسری کم‌لطفی‌ها به امیدهای این تیم از سوی او شده است که یکی دو روز آینده یکسری مطالب را رو می‌کنم هر چند امیدوارم من اشتباه کرده باشم.
سامره افزود: در زمانی که صادق‌پور مدیر آکادمی استقلال بود و پس از دیدار با پرسپولیس او با 6 بازیکن تیم ما برای راه‌آهن قرارداد داخلی بست و وقتی یک بازیکن جوان با تیم لیگ برتری قرارداد می‌بندند مطمئن باشید دیگر برای تیم خودش در رده‌های سنی با دل و جان کار نخواهد کرد.
کم کاری در استقلال!/ 6 بازیکن هوایی شدند!

سرمربی امیدهای استقلال یادآور شد: یکی از دلایلی که ما نتیجه نگرفتیم همین بود که وقتی بازیکن به زمین می‌رفت می‌دیدم که نمی‌جنگند و وقتی پیگیری کردم دیدم این آشی است که مدیر آکادمی استقلال برای این تیم پخته است.

وی در مورد اینکه چه بازیکنانی با راه‌آهن قرارداد داخلی بسته‌اند، گفت: آنها می‌آیند و شهادت می‌دهند و مشکلی هم نیست. این روزها می‌گذرد، امیدهای استقلال هم یا قهرمان می‌شد و یا نهایتا چهارم می‌شد و مهم نبود ما چندم می‌شویم اما کاری که مدیر آکادمی کرد درست نبود. آن هم در دورانی که ما بدون پول کار می‌کنیم و او بازیکنان من را هوایی کرد.

سامره تاکید کرد: کدام تیم لیگ برتری به 6 بازیکن در رده سنی امید میدان می‌دهد و یا 6 نفر را در این رده سنی جذب می‌کند اما او 6 بازیکن من را هوایی کرد و یک نفر را هم با خود برد( مجید حسینی). اگر واقعا می‌خواست بازیکن جذب کند مشکلی نبود و می‌توانست برای انجام این کار به بازیکنان پول هم بدهد، اما وقتی صحبت کرده و آنها را هوایی می‌کند و بعدا هم جذب نمی‌کند تا فصل آینده به تیم خودش ببرد، مشخص است که دیگر بازیکن نمی‌رود چون می‌گوید سال آینده قرارداد دارم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی