بازدید 9568
بازتاب

تهدید به افشاگری عسگری محمدیان پس از دوپینگ پسرش

عضو شورای فنی کشتی آزاد قسم می‌خورد که پسرش دوپینگ انجام نداده و فعلا سکوت می کند.
کد خبر: ۵۶۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 18 January 2016

عسگری محمدیان روزهای سختی را می گذراند. به دلیل محرومیت ۴ ساله محمد حسین محمدیان فرزندش به دلیل دوپینگ او سخت ناراحت است و صحبت های زیادی هم برای گفتن دارد اما به قول خودش فعلا سکوت کرده و اگر مجبور شود حقایقی را بازگو می کند!

وی می گوید:  او داوطلبانه اقدام به دادن تست دوپینگ کرد و اصلا چنین چیزی صحت ندارد که او به عمد دست به این اقدام زده باشد چرا که اگر این کار را می کرد دیگر تست دوپینگ نمی‌داد و با این‌کار هیچ مشکلی هم برایش پیش نمی‌آمد.

تهدید به افشاگری عسگری محمدیان پس از دوپینگ پسرش

عضو شورای فنی کشتی آزاد افزود: نه اینکه چون پدرش هستم بخواهم از او طرفداری کنم، اما همه محمد حسین را بخوبی می‌شناسند و با خصوصیات اخلاقی او آشنا هستند. او به هیچ وجه اهل چنین کارهای کثیفی نیست.

وی خاطرنشان کرد: محمد حسین را قسم جلاله دادم تا به من راست بگوید و واقعیت ماجرا را برایم تعریف کند که او هم در جواب گفت من اگر می‌خواستم به عمد دوپینگ کنم هیچوقت داوطلبانه تست دوپینگ نمی‌دادم. به علی (ع) قسم می خورم که هیچوقت دست به دوپینگ نزدم و حتی به آن فکر هم نکردم. من اصلا مسابقه‌ای نداشتم که بخواهم دوپینگ کنم و این کار را بسیار زشت و کثیف می‌دانم. 

محمدیان با بیان اینکه پس از این اتفاق روزهای بسیار سختی را گذرانده و همچنان این دوران سختی را سپری می‌کند افزود: این موضوع با فوت مادرم که هم برای من پدر بود و هم مادر و زحمات زیادی برایم کشیده بود همراه شد. از اینکه چنین اتفاقی در زندگی من و پسرم رخ داد واقعا شوکه بودم.

دارنده دو مدال نقره المپیک به ایسنا گفت: هر چند خیلی‌ها بعد از این اتفاق گفتند مگر می‌شود کشتی‌گیری ندانسته مرتکب دوپینگ شود؟ اما خداوکیلی محمد حسین چنین کاری نکرده و مطمئن باشید در آینده نزدیک حقایق این اتفاق مشخص خواهد شد. من فعلا نمی‌خواهم درباره زوایای این اتفاق صحبت کنم و در آینده همه حرف‌هایم را خواهم زد.

محمدیان در پاسخ به این سوال که فدراسیون کشتی مدعی شده محمد حسین محمدیان در خارج از اردو و به دلیل مصرف داروی تجویز شده از سوی یک پزشک به صورت غیرعمد و به علت نداشتن آگاهی کافی مرتکب دوپینگ شده، گفت: من باز هم سکوت می‌کنم و فعلا هیچ حرفی نمی‌زنم. هم من و هم محمدحسین فعلا سکوت می‌کنیم اما در زمان نه چندان دور همه حرف‌ها را خواهیم زد. فقط باز هم می‌گویم محمدحسین در این ماجرا پاک پاک است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محمدیان پس از پایان محرومیت 4 ساله بار دیگر به کشتی بازخواهد گشت یا خیر گفت: او در حال حاضر نیز تمرین می‌کند و به دنبال کارهای او هستیم تا مدت محرومیتش را کمتر کنیم. فدراسیون محترم کشتی نیز پیگیر کارهای او است تا مدت محرومیتش را حداقل به 2 سال کاهش دهند.

عضو شورای فنی کشتی در واکنش به این سوال که آیا افرادی به عمد باعث دوپینگ محمدیان شده‌اند؟ گفت: سکوت می‌کنم و حرفی در این باره نمی‌زنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی