بازدید 2253

تمدید مهلت یک ماهه زنجانی برای پرداخت بدهی

کد خبر: ۵۶۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 18 January 2016
وکیل متهم نفتی از تمدید مهلت یک ماهه زنجانی برای پرداخت بدهی خبر داد.

به گزارش فارس، رسول کوهپایه‌زاده با اعلام این خبر گفت: با موافقت قاضی صلواتی مهلت موکلم برای پرداخت بدهی به شرکت HK و وزارت نفت یک ماه دیگر تمدید شد.

وی افزود: ما تأکید کردیم که برای انجام کارهای عملیاتی یک ماه نیاز داریم و از دادگاه تقاضا داشتیم که فرصت یک ماهه از زمان ارائه شماره حساب از سوی بانک مرکزی آغاز شود.

کوهپایه زاده تصریح کرد: تمدید فرصت یک ماهه از این جهت بود که دادگاه تشخیص داد اقدامات بابک زنجانی مؤثر بوده، ضمن اینکه موکل من در جلسه 26 دی‌ماه گزارش روز به روز اقدامات خود را تقدیم دادگاه کرد.

وکیل زنجانی با تأکید اراده واقعی موکل برای پرداخت بدهی، تدبیر و درایت دادگاه در حفظ حقوق بیت‌المال و برداشته شدن تحریم‌ها، گفت: این سه اتفاق ما را به نتیجه نهایی خوش‌بین می‌کند.

این وکیل دادگستری در خصوص اموال بابک زنجانی که از سوی یک تبعه ترکیه‌ای غارت شده است، گفت: در واقع این فرد یکی از امانت‌داران زنجانی بود که خیانت در امانت کرد و بیش از 2 هزار میلیارد از اموال زنجانی را به یغما برد.

وی خاطرنشان کرد: وکلای خارج از کشور زنجانی پیگیر موضوع هستند و پلیس اینترپل به دنبال این فرد خائن است و امیدواریم با اقداماتی که صورت می‌گیرد، دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست