بازدید 3089

خیال محمد بنا از ترکیب تیم ملی کشتی راحت شد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در نظر دارد، کشتی‌گیران مورد نظرش را در تورنمنت‌های پیش رو محک بزند که برای این موضوع دو مسابقه جام وهبی امره ترکیه و زومباتلی مجارستان را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۵۶۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 18 January 2016
 بعد از برگزاری مرحله اول انتخابی تیم‌های ملی کشتی در جام تختی، ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد تا خیال محمد بنا و همکارانش از این بابت راحت شود و به دنبال برنامه‌ریزی برای مسابقات پیش رو باشند.
به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در نظر دارد، کشتی‌گیران مورد نظرش را در تورنمنت‌های پیش رو محک بزند که برای این موضوع دو مسابقه جام وهبی امره ترکیه و زومباتلی مجارستان را در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه سطح مسابقات مجارستان نسبت به ترکیه بالاتر است محمد بنا تصمیم دارد مهره‌های اصلی‌اش را در مجارستان محک بزند و نفرات دوم و سوم تیمش را راهی ترکیه کند.

بر این اساس کشتی‌گیرانی مانند حمید سوریان، امید نوروی، محمدعلی گرایی، سعید عبدولی، داود عابدین‌زاده، مجتبی کریم‌فر، قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده به این مسابقات اعزام خواهند شد و ا حتمالا 2 - 3 فرنگی‌کار دیگر هم به این جمع اضافه خواهند شد.

تورنمنت بین‌المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان روزهای 17 و 18 بهمن ماه در زومباتلی مجارستان برگزار می‌شود که البته با توجه به زمان کم تا برگزاری این مسابقات مشکلاتی برای دریافت روادید وجود دارد و اعزام تیم منوط به صادر شدن به موقع ویزا برای اعضای تیم است.

* ترکیب تیم کشتی فرنگی اعزامی به جام زومباتلی به شرح زیر است:

59 کیلوگرم: حمید سوریان

66 کیلوگرم: امید نوروزی

71 کیلوگرم: محمدعلی گرایی

75 کیلوگرم: سعید عبدولی

85 کیلوگرم: مجتبی کریم‌فر و داود عابدین‌زاده

98 کیلوگرم: قاسم رضایی

130 کیلوگرم:‌ بشیر باباجان‌زاده
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی