بازدید 33076

تعطیلی دو روزه مدارس تهران و ری

کد خبر: ۵۶۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 17 January 2016
معاون پایش و نظارت اداره محیط زیست استان تهران از تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی، مهدهای کودک آموزش و پرورش و بهزیستی مناطق 22 گانه شهر تهران و نواحی 1 و2 شهرستان ری و همچنین کهریزک در روز دوشنبه وسه شنبه خبر داد.

محمد رستگاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با توجه به اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی و اطلاعیه این سازمان، کمیته مواقع اضطرار کاهش آلودگی هوا صبح امروز با حضور معاون عمرانی استاندار و همه اعضا تشکیل جلسه داد، گفت: تصمیماتی در این جلسه اخذ شد.

وی اظهار کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی، مهدهای کودک آموزش و پرورش و بهزیستی برای مناطق 22 گانه تهران و ناحیه 1 و 2 شهر ری و همچنین منطقه کهریزک تصویب شد.

معاون پایش و نظارت اداره محیط زیست استان تهران اظهارکرد: ساعت کار ادارات دولتی و بخش خصوصی به غیر از بانک‌ها، مراکز درمانی و نیروی انتظامی و نظامی شهر تهران و شهرستان ری در روز سه‌شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

رستگاری افزود: اجرای طرح زوج و فرد برای روز دوشنبه در مناطق 22 گانه تهران اجرا می‌شود. همچنین عدم فروش طرح ترافیک روزانه تا پایان روز سه‌شنبه، ممنوعیت تردد کامیون‌ها از ساعت 24 شب تا 6 صبح از امشب تا پایان روز سه‌شنبه مصوب شده است.

وی افزود: عدم برگزاری هر نوع مسابقات ورزشی صبحگاهی در فضای باز و بوستان‌ها در روز دوشنبه و سه‌شنبه، ممنوعیت فعالیت معادن شن و ماسه، کارخانجات آسفالت و کارگاه‌های عمرانی تا پایان روز سه‌شنبه، تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا به ویژه در مبادی ورودی شهر تا پایان روز سه‌شنبه و استقرار اورژانس در میادین اصلی از دیگر مصوبه‌های کمیته مواقع اضطرار کاهش آلودگی هوا بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۱۲
اعداد واقعی بیشتر از اینهاست! در ضمن اگه بالای 150 بره باید همه تعطیل بشن نه فقط مدارس ابتدایی!
پس کارمندا چی؟آدم نیستن یا ریشون قابل تعویضه؟
ممنون که به فکرمون هستید.لطف بزرگی میکنداگه چهارشنبهم تعطیل کنید
برام واقعا سواله چرا فقط روزهای زوج هست که طرح زوج و فرد رو سراسری میکنند. به نظر میرسه آقایونی که توی این جلسه هستند عمدتا خودشون و خانوداه شون ماشین زوج دارند!!!!!
کارمندان بچه هاشون رو کجا بذارن ؟ . چرا ادارات رو هم تعطیل نمی کنید ؟
لطفا بیان کنید که دو ساعت تاخیر در شروع کار چه تاثیری در میزان آلایندگی ها دارد ؟
مگر بچه هاي پايه اول ودوم دبيرستان بجاي شش ،آب شش دارند كه آنها مي توانند در اين هواي آلوده تنفس كنند؟!!!!! يا اينكه مي ترسند بچه ها اگر دو روز در اين هواي آلوده به مدرسه نيايند ،پروفسور نمي شوند.لااقل در مورد اين تصميمات قدري فكر كنند .
شما که مهد کودک ها را تعطیل میکنید مادرانشان چطوری سرکار بروند و بچه مهد کودکی خود را به کی بسپارند. یه خورده فکر کنید بعد تصمیم بگیرید.
دوهفته پیش هوا خیلی از الان الوده تر بود چرا تعطیل نکردید؟ باز چه خبره؟
یعنی کارمندا بیشتر از دبیرستانیا در خطر آلودگین؟
چرا دبیرستان ها رو تعطیل نکردند؟
مگه دوره اول و دوم متوسطه آدم نیستند که آن ها را تعطیل نمیکنید
لااقل ساعت چند تا چنده طرح زوج و فرد اعلام کنید خوب ؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی