بازدید 3997

همراهان مشهور کی‌روش در جایگاه ویژه بازی امیدها+عکس

لادروپ، ژاوی ، نکونام و فغانی در وی آی پی استادیوم جاسم بن حمد قطر، کی روش را در تماشای مسابقه امیدها همراهی می کنند.
کد خبر: ۵۶۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 15 January 2016

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که حرف وحدیث های زیادی درباره عدم اجازه به وی برای رفتن به اردوی امیدها مطرح شده بود، در علیرضا فغانی داور سرشناس ایرانی بازی شاگردان خاکپور را از جایگاه ویژه ورزشگاه جاسم بن حمد قطر تماشا می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی‌روش در جایگاه ویژه ورزشگاه جاسم بن حمد قطر حاضر شد و مورد استقبال برخی از حاضر در این جایگاه قرار گرفت. به نوشته فارس علیرضا فغانی و رضا سخندان داوران بین‌المللی فوتبال ایران نیز در ورزشگاه حضور دارند. همچنین  برخی از مسئولان سفارت ایران در کشور قطر نیز همراه خانواده شان در ورزشگاه حضور دارند.

همراهان مشهور کی‌روش در جایگاه ویژه بازی امیدها+عکس

همراهان مشهور کی‌روش در جایگاه ویژه بازی امیدها+عکس

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی نیز یکی دیگر از تماشاگران ویژه این بازی است. او برای مذاکره با باشگاه العربی قطر به این کشور رفته و ظاهرا با این باشگاه به توافق رسیده و قرار است اوایل هفته برای گرفتن رضایتنامه‌اش از باشگاه سایپا به ایران برگردد.

کی ‌روش در جایگاه ویژه با لادروپ مربی دانمارکی حاضر در ورزشگاه خوش و بش کرد. در میان میهمانان و تماشاگران در جایگاه ویژه، ژاوی هم حضور دارد. صدای 500 تماشاگرایرانی بسیار بیشتر ازپنج هزار تماشاگر قطری است. 


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم