بازدید 3332

نفت بیرانوند را نمی‌خواهند اما دنبال معاوضه با یک ستاره است

آنها دروازه‌بان شان را نمی‌خواهند ودنبال معاوضه با یکی از ستاره های پرسپولیس هستند اما باید بگویم ما هم بازیکن‌مان را نه با این تیم بلکه با بازیکن هیچ تیم دیگری معاوضه نمی‌کنیم.
کد خبر: ۵۶۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 15 January 2016

سرپرست باشگاه پرسپولیس معتقد است با تحلیل صحبت‌های مدیران باشگاه نفت به این نتیجه رسیده که آنها دروازه‌بان شان را نمی‌خواهند ودنبال معاوضه با یکی از ستاره های پرسپولیس هستند اما باید بگویم ما هم بازیکن‌مان را نه با این تیم بلکه با بازیکن هیچ تیم دیگری معاوضه نمی‌کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، علی‌اکبر طاهری در خصوص آخرین وضعیت جذب دروازه‌بان برای تیم بدون گلر پرسپولیس گفت: خوشبختانه در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته و تا چند روز آینده خبرهای خوبی به هواداران خواهیم داد.

نفت بیرانوند را نمی‌خواهند اما دنبال معاوضه با یک ستاره است

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو به جز دروازه‌بان خواستار حضور بازیکن دیگری در پست‌های مختلف شده یا نه؟‌ افزود:‌ تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم درخواستی برای جذب بازیکنان در پست‌های دیگر به دست من نرسیده البته باید درنظر داشت که در نیم‌فصل معمولا تیم‌ها بازیکن خوب‌شان را آزاد نمی‌کنند و یارگیری در نیم‌فصل خیلی سخت‌تر از یارگیری قبل از شروع فصل است.

وی در مورد اینکه منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت صحبت از معاوضه دروازه‌بان این تیم با یکی از بازیکنان پرسپولیس مطرح کرده است، گفت: به هر حال او مدیرعامل باشگاه نفت است و صحبت‌هایی در این باره انجام دادیم. در ابتدا بحث حضور قرضی او در پرسپولیس مطرح شد و الان هم حرف از معاوضه می‌زنند. برای من سؤال است که اگر شما دروازه‌بان‌تان را می‌خواهید چرا بحث انتقال قرضی و یا معاوضه را مطرح می‌کنید؟ این مسائل نشان می‌دهد که آنها دروازه‌بانشان را نمی‌خواهند و حرف‌های مسئولان این باشگاه با هم همخوانی ندارد. از طرف دیگر ما منتظر اعلام شرط آنها برای انتقال قطعی این دروازه‌بان نفت هستیم که به ما هنوز این موضوع را نگفتند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اگر بحث معاوضه بیرانوند با یکی از بازیکنان پرسپولیس به صورت رسمی مطرح شود، آیا این موضوع را می‌پذیرید، اظهار داشت: به هر حال ارزش افراد که در تیم‌ها وجود دارند باید بررسی شوند که این یک مسئله فنی است اما بعید است که ما بازیکن‌مان را معاوضه کنیم. در خصوص معاوضه بازیکن هیچ فکری نکرده‌ایم و بازیکن‌مان را نه با بازیکن تیم نفت بلکه با بازیکن هیچ تیم دیگری معاوضه نمی‌کنیم.

طاهری در مورد آخرین وضعیت سوشا مکانی و اینکه آیا او در پرسپولیس ماندنی خواهد شد یا خیر، ادامه داد: در باشگاه پرسپولیس اولویت، احترام به مسائل اخلاقی است وهمه ما باید مواظب باشیم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد. از طرف دیگر نباید نام بازیکن در رسانه‌ها این طور مطرح می‌شد چرا که طبق قانون قضایی تا وقتی کسی به جرمی محکوم نشود نباید نام او به میان بیاید اما متاسفانه این اتفاق در خصوص این بازیکن رخ داده است. از طرف دیگر بحث آئین‌نامه‌های انضباطی است و ما منتظر نظر مراجع صالحه در این خصوص هستیم. باید به نحو احسن این مسئله مدیریت شود تا هم به قانون احترام گذاشته شود و هم اینکه آسیبی به بازیکن نرسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی