بازدید 71482

مفتی آل سعود، سرلشکر رضایی را تهدید کرد

در حالی که سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهارات خود بارها بر ضرورت مصلحت اندیشی سران کشورهای منطقه تأکید داشته، به نظر می رسد مواضع وی به مذاق سران آل سعود خوش نیامده است. در همین راستا، یک هفته پس از تهدید داعش به ترور رضایی، یک مفتی سعودی نیز به پیروی از داعش وی را تهدید به مرگ کرد.
کد خبر: ۵۶۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 14 January 2016
مفتی اعظم آل سعود، سرلشکر رضایی را تهدید کرددر حالی که سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهارات خود بارها بر ضرورت مصلحت اندیشی سران کشورهای منطقه و جلوگیری از وقوع درگیری تأکید داشته، به نظر می رسد مواضع وی به مذاق سران آل سعود خوش نیامده است. در همین راستا، یک هفته پس از تهدید داعش به ترور رضایی، یک مفتی سعودی نیز به پیروی از داعش وی را تهدید به مرگ کرد. 

به گزارش «تابناک»، پایگاه خبری الوحده اعلام کرد، یک مفتی سعودی در واکنش به سخنان محسن رضایی، خون کسانی که خادمین الحرمین را تهدید می کنند، مباح دانست.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری، شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ که در یک مصاحبه تلفنی با شبکه اخباریه حاضر شده بود، بیان داشت: آن ژنرال ایرانی و یا کسانی که عربستان ـ که محل قرار گرفتن حرمین شریفین است ـ و آل سعود که خادمین این حرمین هستند را تهدید کند، سزایشان مرگ و خون آنان مباح است.

این واکنش مفتی سعودی در حالی بیان می شود که محسن رضایی، عربستان سعودی را از آغاز جنگ بر حذر داشته و آنان را از تبعات آتشی که دامنگیرشان خواهد شد، مطلع ساخته بود.

مفتی آل سعود، سرلشکر رضایی را تهدید کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۹۸
انتشار یافته: ۳۵
چنین غلطی اگر این شیخ شیطان بکند دودمان السعود وشیخهای شیطانی ان را به باد فنا میسپاریم.پس بهتر است بیش از این غلط نکنند.
خخخخخ ترسیدیم . هرچند بازم تروریسم بودن خودشون رو ثابت کردند
اقا محسن خار شده تو چشم ال سقوط خدا حفظت كنه شما
اینجا فرق بین بزرگی سردار ایرانی و حماقت یک مفتی بی ارزش مشخص میشه
سلام سردار همینجوری ادامه بده همراهتیم تا اخر
مگر ما مرده باشیم
آقا محسن اگه بیدی بود که از این بادا بلرزه که 8 سال جنگ باید میلرزید
بودن حرمین شرفین و خانه کعبه درعربستان دلیل بر این نمیشود که حاکمان انهم آدمهای،شریف و درستکاری باشند .
اشکال نداره فقط باید بدونند که قبل از اینکه به سرلشکر رضایی برسند باید از ده ها میلیون نفر رد بشند .
این ها فکر می کنند که ایران یه روستا هست و مردم ایران هم مثل خودشون بی غیرتو و بی فایده هستند
مفتی های بدبخت اگر تاکنون زنده هستید ،زنده بودن خود را مدیون سردار محسن رضایی هستید چون اگر ایشان مثل دژه محکم در مقابل اسراییل ایستادگی نمی کردو آن را بحال خودش رها می کرد اکنون هزار بار دودمانتان را نابود کرده بود .
جان سرلشکر ما یعنی جان همه ما به قول خود محسن آقا با آتش باز نکنین
این یعنی کار برادر محسن در این قضیه عین حق بوده است.
ان شالله همیشه در راه حق ثابت قدم باشی و بدانی که مهمترین دشمنان امام زمان طبق احادیث همین کسانی اند که با قران مقابل امام زمان می ایستند. و قطعا این مفتی آل سفیان هم در راس دشمنان امام است.
الهم عجل لولیک الفرج و جعلنا من انصاره
به وهابیون اعلام میکنیم ما همه محسن رضایی هستیم .شما زمانیکه انقلاب ما نوپا بود با تحریک وحمایت صدام و۵۴ کشور به ایران حمله کردید .ام ایران با فرماندهان جوانی چون رضایی جلوی شما ایستاند وبا ذلت از خاک ایران عزیز بیرونتان کردیم وبا افتخا سرما رابالا گرفتیم که یک وجب از خاکمان را ندادیم
خنده داره خادمین الحرمین!!!خائنین الحرمین بهتره
هیچ وقت یک ایرانی رو تهدید نکن.یامفتی
صدام با اون همه قدرت و پشتیبانی تمام دنیا تو 8 سال نتونست هیچ غلطی بکنه حالا این مفتی که مفت هم نمی ارزه چطور میخواد به سردار رضایی جسارت کنه؟!!!!دمت گرم سردار که فریاده ملتو رسوندی به گوش این جاهلان امروزی
مگه از رو جنازه ما رد بشی که بخوای نگاه چپ بکنی به فرماندهامون
چاکرتیم رضاییی
خوب شد حالا ما میتونیم سازمان ملل ازشون شکایت کنیم
ترس و وحشت حکومت ال سعود را فراگرفته و این واکنش ها و صحبت ها هم از طرف ان ها طبیعی است .
یک ضرب المثل هست که مورچه بخواد بمیره بال در میاره
اینها هم فعلا بال در اوردن و منتظر مرگ هستند
شاید کسانی در کشور از وضعیت موجود راضی نباشند ولی غیرت توی خونشون هست و هیچ وقت راضی به وطن فروشی و تضعیف نظام سیاسی حاکم بر کشورشان نیستند
اقای رضایی از افتخارات این مملکت هستند ایشان نه تنها یک نظامی کار بلد بلکه یک سیاست مدار توانا و اگاه هستند
یک سرباز خوب یک سرباز جنگنده نیست بلکه یک سرباز هوشیار است که علاوه بر جنگ اگاه و هوشیار نیز می باشد ونمونه ان اقای رضایی و سردار سلیمانی هستند
مفتی های آل سعود . حرف مفت زیاد می زنند. اگر عرضه داشتند یک کلام علیه اسرائیل می زدند
سردار دکتر رضایی خاری است در چشم دشمنان و پشتوانه عظیمی است برای انقلاب و ایران
اقای ژنرال رضائی تبریک میگم موفق و پیروز باشید
اينكه تا الان ترور نكردند به دليل نخواستن نبوده بلكه توان انجام جنين غلطي را ندارند آنها در زمان جنگ به همراه بسياري از كشورهاي عربي و كمك امريكا از پس جوانان ايراني كه از كمترين امكانات بر خوردار بودند نيامدند الان كه با اين همه جنك افزار پيشرفته ساخت داخل و جوانان اماده انتقام از ال سعود خبيث هيچ غلطي نمي توانند بكنند بترسيد از ان روزي كه صبر ايران سر ايد و دستور جهاد صادر شود
با توجه به اظهارات اين مفتى داعشى كه فتوى قتل صادر مى كند مى توان به سازمان ملل متحد شكايت تنظيم كرد ويكى از منشاً سرشاخهاى داعش در داخل عربستان خشك كرد به دست تواناى جالاد
مادامی که ما شاگردان رضایی ها و فرزندان خمینی کبیر نفس میکشیم ، خواب شیرین برچشمان متعرضان به ایران و انقلاب اسلامیمان ، حرام است.
سلام . خدا وکیلی قیافه شو ببین ، از ترس دلاور مردان شیعه ایران زمین در حال دست و پا زدن هستند . به نظرم خودشون هم پی بردند در حال اضمحلال و سقوط هستند .
غلط کروه مرتیکه دیوانه
ما همه محسن رضایی هستیم
مفتی ال سعود منطقش در مقابل دیگران تهدید به قتل است .منطقی که اعراب در عصر جاهلیت داشتند
آنانکه ارزشی داشتند نتوانستند غلطی کنند اینکه مفتیه
من نفهمیدم چه چیز اینها به خادم ها شبیه است . جز این است که از درامد های میلیاردی مردم عربستان بخشی را خرج حرمین می کنند و عمده را خرج عیاشی خودشان؟
دولت عربستان باید بداند نه فقط منفور دولت ایران است که منفور ملت ایران نیز هست. در این شرایط بدا به حال عربستان اگر قصد اندک تعرضی به ایران یا هر ایرانی داشته باشد.
مفتی وهابی که مفتم نمی ارزی! توی آینه نگاه بکن خود خودتو که در اندازه این گونه یاوه گویی ها هستی ؟ بعد زیاد حرف بزنی همین بچه بوشهر ریاض و جده برات شخم میزنند که ملخ هم از آنجا کوچ کنه تا برسه به مفتی های مفتی مثل تو.
تهدید یعنی ترساندن کسی از چیزی که میدانیم میترسد، سرلشکر رضایی را تهدید به شهادت کردن؟ نه تنها ایشان و نیروهای مسلح که همه مردان ایران عاشق شهادت برای آرمان و عقیده و وطن شون هستن.
همین مورد بخوبی میتواند حمایت عرببستان از داعش را اثبات کند .بجاست که وزارت امور خارجه با جمع اوری همین مطالب موضوع را بشورای امنیت سازمان ملل بکشاند.البته این نظر من است .قطعا اگر کارشناسان وزارت امور خارجه روی این موضوع وقت بگزارند مثمر ثمرخواهد بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی