بازدید 3367

برگزاری همایش مسئولین استانی جبهه ایستادگی

کد خبر: ۵۶۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 13 January 2016
سخنگوی جبهه ایستادگی با اعلام برگزاری همایش مسئولان استانی با حضور اعضای شورای مرکزی گفت: این همایش هفته آینده در راستای تبیین و توجیه نقشه راه جبهه ایستادگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن بیادی سخنگوی جبهه ایستادگی با اعلام برگزاری همایش مسئولان استانی با حضور اعضای شورای مرکزی گفت: این همایش هفته آینده در راستای تبیین و توجیه نقشه راه جبهه ایستادگی برگزار می‌شود.

بیادی افزود: کمیته استانها در خصوص تعیین کاندیداهای مطلوب جبهه ایستادگی تعامل و همکاری لازم را با جریانات همسو با اصولگرایی را دارد.

دبیرکل آبادگران ایران اسلامی ادامه داد: جبهه ایستادگی در انتخابات پیش‌رو در تعیین مصادیق و شاخصه‌های کاندیداها جهت تهیه لیست واحد با اصولگرایان تعامل مقتضی را دارد و طبیعی است که با حصول توافق و تفاهم مورد نظر، جبهه ایستادگی لیست جداگانه ای نخواهد داد.

وی تاکید کرد: هدف جبهه از ارائه لیست واحد مبتنی بر تفاهم همه جریانات اصولگرایی چیزی جز استحکام نظام اسلامی و مردم سالاری دینی نیست و طبیعتا در این مسیر نقش جبهه ایستادگی با توجه به ظرفیت بالفعل و بالقوه آن در پیشبرد اهداف کارساز خواهد بود.

سخنگوی جبهه ایستادگی در پایان تصریح کرد: توافق و تعامل در انتخابات و تعیین کاندیداهای مشترک به معنی سهم خواهی نیست بلکه به معنی حضور در سنگری واحد است با هدفی مشترک،این نوع تعامل برای جبهه ایستادگی با ارزش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست