بازدید 3130

انصراف یک آزادکار مازنی دیگر ازجام تختی

پس از تایید و پذیرش اولیه جایگاه فنی مسعود اسماعیل‌پور در وزن ٦١ کیلوگرم، از سوی کادر فنی و مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، مدارک پزشکی وی جهت بررسی و اعلام نظر، به کمیته پزشکی فدراسیون کشتی ارجاع شده است. پیش از این تقوی به دلیل مشابه از این مسابقات مهم برای انتخابی المپیک ریو کنار کشیده بود.
کد خبر: ۵۶۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 13 January 2016

اسماعیل‌پور به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از حضور در جام تختی انصراف داد.

به گزارش تابناک ورزشی و  به نقل از فدراسیون کشتی، مسعود اسماعیل‌پور آزادکار کشتی ایران که درخواست حضور در وزن ٦١کیلوگرم در جام تختی را به کادر فنی مربوطه اعلام کرده بود، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در تمربنات اردویی، از حضور در جام تختی انصراف داد. وی در نامه‌ای به شورای فنی اعلام کرد که به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران پای چپ و درد شدید که در تمرینات اردویی اتفاق افتاد، توانایی حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی را ندارد.

کادر فنی که قبلاً با درخواست اسماعیل‌پور برای حضور در وزن ٦١کیلوگرم موافقت کرده بود، با توجه به اینکه جام تختی طبق مفاد تبصره ذیل بند هفتم از فرایند انتخاب تیم‌های ملی، برای اوزان غیر المپیکی (٦١،٧٠کیلوگرم)، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود،  مطابق مفاد بند دهم از بخش "د" فرآیند مذکور (درخصوص شرایط بررسی مصدومیت‌های احتمالی کشتی‌گیران برگزیده مسابقات انتخابی تیم ملی)، در نهایت موضوع یادشده پس از طی مراحل اولیه بررسی، در شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، مورد ارزیابی و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر پس از تایید و پذیرش اولیه جایگاه فنی مسعود اسماعیل‌پور در وزن ٦١ کیلوگرم، از سوی کادر فنی و مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، مدارک پزشکی وی جهت بررسی و اعلام نظر، به کمیته پزشکی فدراسیون کشتی ارجاع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی