بازدید 3076
گفتگو

برانکو: نمی دانم چرا خاکپور بازیکن پرسپولیس را خط زد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد نمی داند چرا سرمربی تیم امید بازیکن میانی سرخپوشان را از فهرست نفرات امید خط زده است.
کد خبر: ۵۵۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 10 January 2016

برانکو ایوانکوویچ در مورد نرفتن احمد نوراللهی با تیم امید تصریح کرد: نمی‌دانم او به چه دلیل دعوت نشد. هیچ کدام از ما او را منع نکردیم بلکه او را مدام تشویق کردیم. او از ابتدای فصل مشکلات زیاد بدنی داشت و عمل کتف انجام داد و از ناحیه مچ هم آسیب دید به همین دلیل بازی‌های زیادی بازی نکرد. در بازی استقلال خوزستان سوال بزرگی بود که او را بازی بدهیم یا خیر. عملا فقط در تمرین آخر حضور داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس افزود: چرا سرمربی تیم امید او را خط زده نمی‌دانم. او مصدوم بود و 4 روز فیزیوتراپی کرد و جدا از بازیکنان تمرین می‌کرد. از این بابت متاسف هستم چرا که همه ما دوست داشتیم او بازی کند و بعد از مدت‌ها تیم امید به المپیک برود.

وی در مورد اینکه آیا جدایی ایمان صادقی با هماهنگی وی بود یا خیر گفت: بارها گفتم که در نیم فصل کاملا اعتقاد و اطمینان به بازیکنان داشتم و به دنبال بازیکن جدید نخواهیم بود مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد. صادقی خودش ارزیابی کرد که بازی کند. او به باشگاه جاه‌طلبی رفت که به لیگ برتر برسد. طبیعی است که نخواستیم جلوی او را بگیریم. همه این مسائل با هماهنگی با من است. کفشگری دوست دارد بازی کند و بازیکن فیکس باشد اما طبیعی است که در پرسپولیس کسی نمی تواند تضمین کند که بازی کند. او را از باشگاه بیرون نمی‌کنیم. او مصدومیت زیادی داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست