بازدید 18262
سردار وحیدی:

عربستان برای ارتباط با ایران التماس خواهد کرد

سردار وحیدی گفت: آمریکا چند سال است که التماس می‌کند با جمهوری اسلامی ارتباط داشته باشد و عربستان نیز دوباره به ما التماس خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 08 January 2016
سردار وحیدی گفت: آمریکا چند سال است که التماس می‌کند با جمهوری اسلامی ارتباط داشته باشد و عربستان نیز دوباره به ما التماس خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سردار احمد وحیدی امشب در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار حاج درویش شریفی از فرماندهان سپاه قدس که با حضور مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، فرماندهان نظامی و انتظامی، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، روحانیون، طلاب، دانشجویان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام حسن عسکری (ع) محله هیکلی نوشهر لامرد برگزار شد در سخنانی اظهارداشت: این‌گونه جلسات شهدا بسیار مقدس است چراکه شهید از خود رها شده و تمام زنجیرهای دنیایی را بریده و به لطف بی‌کران اللهی پیوسته و مظهر حیات است.

وی افزود: جامعه به یاد شهیدان زنده است و تاریخ ما را شهدا زنده نگه داشته‌اند.

وحیدی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کسانی را دیده‌ایم که ایمان آوردند اما بعد شک کردند، گفت: این‌گونه افراد به‌جای اینکه با دشمن سخت باشند گفتند حالا با دشمن تعامل کنیم مشکلی ندارد.

وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم ما همیشه در صحنه‌ها حاضر بود‌ه‌اند و در هشت سال جنگ تحمیلی چیزی نداشتیم و تمام دنیا علیه ما بود اما ملت بزرگ ایران پیروز شدند و به وعده‌های خداوند نباید شک کرد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند نعمت بزرگ ولایت‌فقیه را به ما هدیه داده است و شهدا ستارگانی هستند که باید به آنان نگاه کنیم و راه را گم نکنیم.

وحیدی با بیان اینکه سردار سرتیپ شهید حاج درویش شریفی انسانی بسیار شجاع و نترس بود تصریح کرد: در هیچ مأموریتی نبود که ایشان نه بگوید و به کاری که انجام می‌داد معتقد بود و در تمام میدان‌های سخت انقلاب حضور مؤثر داشت و کم دیدم که ایشان عصبانی بشود و بسیار مسلط بود.

وی اضافه کرد: شهید شریفی از لحاظ اعتقادی بسیار محکم بود و استحکام بسیاری در حوزه اخلاق داشت و با کسانی که دو برابر ایشان سن و سابقه داشتند نیز جذب اخلاق شهید شریفی می‌شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در جنگ جهانی اول اسلام و مسلمانان را حذف کردند و تحت تسلط آمریکا، انگلیس و فرانسه قرار دادند بیان کرد: رژیم صهیونیستی را در قلب جهان اسلام درست کردند اما انقلاب اسلامی که پیروز شد به‌طور مجدد اسلام به صحنه بازگشت و انقلاب اسلامی در شکل‌گیری معادلات جهانی حضور پیدا کرد.

وی بیان داشت: امروز همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در یک پیچ تاریخی هستیم که این سخن و هشدار بسیار مهم است.

وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: عمیق‌ترین لایه‌های تمدن نوین اسلامی فرهنگ است و ریشه‌های اصلی آن به معنویت برمی‌گردد و مفاهیم اساسی آن شهادت‌طلبی است.

وحیدی متذکر شد: امروز کشور عزیزمان بر قله افتخار ایستاده است و نباید مشکلات کوچک ما را غافل کند و امروزه در تمام ابعاد قدرت، غرب با جمهوری اسلامی درگیر است و انقلاب اسلامی گام‌به‌گام به جلو می‌رود که باید بدانیم در چه نقطه‌ای قرار داریم و از آن حراست کنیم و اگر هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نبود به این نقطه نمی‌رسیدیم و از سوی دیگر مدیون شهید شریفی‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: شهادت از ولایت جدا نیست و دو روی یک سکه است و در مسیر ولایت شهادت نصیبمان خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اسلام داعشی و انواع دیگر آن را درست می‌کنند که  ریشه در وهابیت آل سعود دارد و این جریانات جعلی که غرب درست می‌کند برای این است که دعوا را به جهان اسلام بیاورد تا اسرائیل خیالش راحت باشد و در این میان حکومت‌های منطقه را در درست گرفته‌اند.

وی در مورد قطع ارتباط عربستان با جمهوری اسلامی ایران نیز اظهار کرد: آمریکا چند سال است که التماس می‌کند با جمهوری اسلامی ارتباط داشته باشد و عربستان نیز برای آن دوباره التماس خواهد کرد.

به گزارش فارس، سردار حاج درویش شریفی از فرماندهان سپاه قدس در سال 1389 به فیض شهادت نائل آمد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار