بازدید 4050
خبر

هشدار دادستان تهران به ورزشکاران بابت انتشار عکس های خصوصی

ورزشکاران و هنرمندان اصیل، باید افراد هنرمندنما و ورزشکارنما را از جامعه ورزشی و هنری طرد نمایند تا به واسطه اقدامات برخی افراد متخلف، پیامدهای آن متوجه جامعه هنری و ورزشی کشور نشود.
کد خبر: ۵۵۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 06 January 2016

دومین جلسه «بررسی راهکارهای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها» با حضور معاونان دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرستان دوایر نظارت بر زندان‌ها به ریاست دکتر عباس جعفری دولت آبادی برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در این جلسه به انتشار عکس‌های نامناسب یک ورزشکار برخلاف منش پهلوانی و روح جوانمردی اشاره کرد وگفت: هنرمندان و قهرمانان ورزشی باید از انتشار عکس‌های نامناسب در فضای مجازی پرهیز کنند.

هشدار دادستان تهران به ورزشکاران بابت انتشار عکس های خصوصی

جعفری دولت آبادی ضمن هشدار به ورزشکاران و هنرمندان اعلام کرد: در هفته‌های اخیر عکس‌ها و تصاویر نامناسب و خلاف شئون اسلامی در فضای مجازی منتشر شد که منجر به تشکیل چند پرونده قضایی گردید. مدعی العموم در چنین مواردی به وظایف ذاتی خود عمل می‌کند. انتشار عکس‌های نامناسب یک ورزشکار برخلاف منش پهلوانی و روح جوانمردی است و هنرمندان باید از انتشار عکس‌های نامناسب در فضای مجازی پرهیز کنند.

ورزشکاران و هنرمندان اصیل، ورزشکارنماها و هنرمند‌نماها را طرد کنند

دادستان تهران افزود: انتشارعکس‌های خلاف موازین اسلامی از برخی ورزشکاران و هنرمندان در فضای مجازی باعث شد دادستانی تهران از جنبه عمومی جرم ورود کرده و با متخلفین برخورد کند.

عمومی و انقلاب تهران خطاب به جامعه ورزشکاران و هنرمندان تاکید کرد: ورزشکاران و هنرمندان اصیل، باید افراد هنرمندنما و ورزشکارنما را از جامعه ورزشی و هنری طرد نمایند تا به واسطه اقدامات برخی افراد متخلف، پیامدهای آن متوجه جامعه هنری و ورزشی کشور نشود.

هشدار دادستان تهران به ورزشکاران و هنرمندان

تعرض به حریم خصوصی دیگران از سوی برخی سودجویان، محور بعدی صحبت‌های جعفری دولت آبادی بود. دادستان تهران گفت: طی سه هفته گذشته عده‌ای با ورود به حریم خصوصی دیگران، تصاویر خصوصی افراد را در فضای مجازی منتشر کردند که با اقدام به موقع دادستانی مواجه شد.

دولت آبادی افزود: در یک مورد، پس از تشکیل پرونده، متهم شناسایی و دستگیر شد پرونده منتهی به صدور کیفرخواست گردید. سایر موارد نیز تحت رسیدگی است.

وی به نقش موثر خانواده‌‌ها در نظارت بر فرزندان در مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای موجود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و تاکید نمود: خانواده‌ها باید در این حوزه نظارت جدی و بیشتری داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست