بازدید 4837

مایلی‌کهن: از الان چاقوی شان را برای باخت ما تیزمی‌کنند/عوض شدن رییس جمهور زحمت ها را هدر می دهد!

کی‌روش هر وقت نتایج من را گرفت اظهارنظر کند. نتایج من بدین شرح است؛ ایران 6 -کره جنوبی 2 ، سوم جام ملتهای آسیا، آقای گلی آسیا و رتبه چهارم جام جهانی فوتبال سالنی،آن‌وقت کی‌روش 6 ماه سرمربی تیم ملی امارات بود که پس از برکناری به خانه‌اش رفت و سمتش را به مهدی علی سپرد
کد خبر: ۵۵۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 01 January 2016

مدیرفنی تیم ملی امید ایران می‌گوید، شرایط برای این تیم در نبود چند بازیکن تاثیرگذار سخت شده و عده‌ای از الان چاقوهای خود را تیز می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد مایلی‌کهن - مدیرفنی تیم ملی فوتبال امید درباره وضعیت تیم ملی امید در آستانه اعزام به انتخابی المپیک 2016 ریو گفت: وضعیت تیم خوب است، حدود یک هفته‌ای می‌شود که بازیکنان را در اختیار باشگاه‌های خود قرار داده‌ایم البته وضعیت تا پیش از این مناسب بود، امروز چشمی که کاپیتان و یکی از ارکان تیم‌مان محسوب می‌شود هم در بازی استقلال و ملوان با مصدومیتی مواجه شده و این خبری خوبی برای ما نیست. این در حالی است که ما سه بازیکن لژیونرمان عزت‌اللهی، آزمون و جهانبخش را در اختیار نداریم.

او در پاسخ به این سوال که با کنار گذاشتن احمد نوراللهی به علت غیبت در اردوی بندرعباس و مصدومیت چشمی و غیبت بازیکنان لژیونر، تکلیف خط هافبک تیم ملی امید چه می‌شود؟ تاکید کرد: کار برای ما سخت شده. آنهایی که چاقوهای خود را برای بازگشت ما تیز کرده بودند، از الان آماده شده‌اند و در صورتی که در این مسابقات موفق نباشیم، می‌توانند با ما مقابله کنند و بگویند که این تیم امکانات زیادی داشته و باید حتما موفق می‌شده است. شرایط با 40 سال پیش قابل قیاس نیست اما یادمان نرود که این تیم ستاره‌ای ندارد، بلکه ما یک تیم ستاره داریم.

مایلی کهن افزود: ما در مقاطعی با داشتن بازیکنانی نظیر علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، حامد کاویانپور، کریم باقری و... نتوانستیم به المپیک صعود کنیم؛ کما اینکه در بازی‌های آسیایی اینچئون با حضور بازیکنانی مانند مرتضی پورعلی‌گنجی، کاوه رضایی، محسن مسلمان، محمدرضا خانزاده و... بهترین نتایج تاریخ فوتبال را گرفته‌ایم! البته آن تیم تحت نظر مستقیم سرمربی تیم ملی بوده است.

مدیرفنی تیم امید درباره اینکه آیا امکان دارد احمد نوراللهی مورد بخشش کادرفنی قرار بگیرد و به تیم اضافه شود؟ گفت: اسامی بازیکنان باید روز گذشته اعلام می‌شد، ما از سازمان لیگ تشکر می‌کنیم اما اعلام نشدن این لیست به خاطر بهم خوردن برنامه‌ها بود. ما مراسم بدرقه را در حالی برگزار می‌کنیم که تعدادی از بازیکنان مان را در اختیار نداریم و آنها با بدن‌های خسته فردا باید به مشهد سفر کنند. سپس به امارات می‌رویم. این بازیکنان خسته چطور می‌توانند بازی کنند؟ چه اشکالی داشت بازی‌های لیگ را این هفته برگزار نمی‌کردیم. آلودگی هوا هم برای ما دردسرساز شد.

مایلی‌ در پاسخ به این سوال که از وضعیت تیم‌های همگروهی تیم ملی چه شناختی به دست آورده است، گفت: به هرحال اینطور نیست که آگاه نباشیم. آنها دست به دست هم دادند تا تیم‌شان موفق شوند اما در ایران برعکس است. حریفان داخلی ما به مراتب قدرتمندتر هستند. نه در فوتبال بلکه در همه زمینه‌ها. به عنوان مثال در مساله آلودگی هوا، همه همدیگر را متهم می‌کنند.

هیچ‌وقت نمی‌خواهیم با یکدیگر مشکلات را حل کنیم و متاسفانه جریانات سیاسی و رفت و آمدهای رییس جمهور باعث از بین رفتن زحمات دیگران می‌شود. تیم ملی خود را باید دوست داشته باشیم و وقتی که من می‌روم باید از فردی که بر سر کار می‌آید حمایت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد او ناامید شده و احتمالا ناامیدی او هم به بازیکنان سرایت کند، اظهارکرد: چرا باید ناامیدی به بازیکنان سرایت کند؟ من همیشه گفته‌ام که کشور ثروتمندی نیستیم بلکه کشور سوپر ثروتمندی هستیم. این بدین معناست که ما بازیکنان مستعد زیادی در کشور داریم و می‌توانیم در حال حاضر 5 تیم ملی امید خوب داشته باشیم.

مایلی‌کهن درباره کارلوس کی‌روش نیز گفت: او هر وقت نتایج من را گرفت اظهارنظر کند. نتایج من بدین شرح است؛ ایران 6 کره جنوبی 2 ، سوم جام ملتهای آسیا، آقای گلی آسیا و رتبه چهارم جام جهانی فوتبال سالنی ، آن‌وقت من با کی‌روش حرف می‌زنم. کی‌روش 6 ماه سرمربی تیم ملی امارات بود اما پس از آن به خانه‌اش رفت و سمتش را به مهدی علی سپرد. کی‌روش چه چیزی را به رخ ایرانیان می‌کشد. همیشه مرغ همسایه برای ما غاز بوده است. او در حالی که در خانه نشسته، ماهانه 500 میلیون تومان دریافت می‌کند. کی‌روش فراموش نمی‌کند که تیم ملی وینگادا که زیر نظر او کار می‌کرد چه نتایجی را به دست آورد.

مدیرفنی تیم ملی فوتبال امید همچنین درباره اینکه اسلامیان گفته مایلی‌کهن باید تغییر کند، گفت: اسلامیان درباره صنعت اظهارنظر کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی