بازدید 4077

دختر بلاتر: پدرم را تهدید به مرگ کرده‌اند

دختر رییس سابق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) عنوان کرد: پدرش در روزهای گذشته تهدید به مرگ شده است.
کد خبر: ۵۵۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 29 December 2015
دختر رییس سابق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) عنوان کرد: پدرش در روزهای گذشته تهدید به مرگ شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه اسپوتنیک، سپ بلاتر که از سال 1998 ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را بر عهده داشت در چند ماه گذشته با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده که در نهایت منجر به محرومیت 8 ساله او از حضور در فوتبال و هرگونه فعالیت فوتبالی شده است. فسادهای فیفا در روزهای گذشته افزایش یافته و هر روز اخبار جدیدی از فساد و تبانی منتشر می‌شود.

کارین بلاتر دختر سب بلاتر رییس سابق فیفا می گوید افراد ناشناسی نامه‌هایی را به بلاتر نوشتند و او را تهدید به قتل کرده‌اند.

کمیته اخلاق فیفا که با وجود اینکه تحت نظر فیفا است ولی مستقل عمل می‌کند روز 21 دسامبر پلاتینی و بلاتر را به مدت 8 سال محروم کرد و همزمان دادگاه سوییس نیز عنوان کرد که به دقت پرونده بلاتر را زیر نظر گرفته و این مرد سوییسی را به پرداخت پولی غیرمجاز به پلاتینی در سال 2011 محروم کرده است.

دختر بلاتر درباره این اتفاقات گفت: در چند روز گذشته پدرم را تهدید به مرگ کردند و هر روز نامه‌های مختلفی به دست او می‌رسد. این در شرایطی است که پدرم شرایط روحی خوبی ندارد.

بلاتر در حالی محروم شده که عنوان کرده بعد از تعطیلات کریسمس می‌خواهد به حکمش اعتراض کند تا بتواند بار دیگر به فوتبال بازگردد. این در حالی است که انتخابات فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ماه فوریه 2016 یعنی تقریبا دو ماه دیگر برگزار خواهد شد تا رییس جدید فیفا مشخص شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار