بازدید 3769

تذکر نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره آلودگی هوا

تعداد 106نفر نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اتخاذ تدبیر لازم برای نجات جان مردم به ویژه کودکان و سالخوردگان و بیماران در برابر آلودگی بی‌سابقه هوا شدند.
کد خبر: ۵۵۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 28 December 2015
تعداد 106نفر نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اتخاذ تدبیر لازم برای نجات جان مردم به ویژه کودکان و سالخوردگان و بیماران در برابر آلودگی بی‌سابقه هوا شدند.

به گزارش فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (7 دی 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد به رئیس‌جمهور لزوم کاهش سود بانکی متناسب با کاهش تورم را متذکر شد.

سیدحسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در تذکری به وزیر نفت خواستار توضیح علت اظهارنظر غیرمسئولانه راجع به واگذاری پالایشگاه آبادان به بخش خصوصی شد.

حلیمه عالی نماینده مردم زابل در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت بی‌توجهی سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به بحران آلودگی هوا شد.

سیدسعید زمانیان دهکردی نماینده مردم شهرکرد در تذکری به وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی خواستار توضیح علت عدم رسیدگی مناسب به وضعیت معلولان در حوزه اشتغال، معیشت، درمان و خدمات‌رسانی شد و به وزیر کشور لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد بازرسان هیأت‌های اجرایی حاضر در حوزه‌های اخذ رأی را متذکر شد و در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت افزایش بی‌رویه اقلام مورد نیاز مردم شد.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان به وزیر امور خارجه لزوم اقدام قاطع برای حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدامات خصمانه کنگره و دولت آمریکا را متذکر شد و در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت عدم برنامه‌ریزی مناسب برای جلوگیری از کاهش رشد جمعیت شد.

106 نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اتخاذ تدبیر لازم برای نجات جان مردم به ویژه کودکان و سالخوردگان و بیماران در برابر آلودگی بی‌سابقه هوا شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار