بازدید 6361

دستگیری بیش از ۱۳ هزار مجرم بیکار در کرمانشاه

در برخی سرقت‌ها نیز متاسفانه افزایش موارد سرقت را داشته‌ایم، به طوریکه در بحث سرقت منزل شاهد افزایش 25 درصدی و در بحث سرقت خودرو نیز شاهد افزایش 17 درصدی موارد سرقت در سال جاری بوده‌ا‎‌یم.
کد خبر: ۵۵۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 27 December 2015
معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 15 هزار و 818 مجرم در استان طی 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: 13 هزار و 561 نفر این افراد، یعنی بیش از 80 درصد آنها را افراد بیکار تشکیل می‌دهند.

سرهنگ برزو محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش یک درصدی مجموع سرقت‌ها در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: امسال در برخی سرقت‌ها کاهش خوبی را شاهد بودیم.

وی اظهار کرد: امسال خوشبختانه در بحث سرقت به عنف کاهش 26 درصدی، سرقت بانک کاهش 100 درصدی و نیز در زمینه سرقت موتورسیکلت کاهش 26 درصدی را شاهد بودیم.

محمدی افزود: در برخی سرقت‌ها نیز متاسفانه افزایش موارد سرقت را داشته‌ایم، به طوریکه در بحث سرقت منزل شاهد افزایش 25 درصدی و در بحث سرقت خودرو نیز شاهد افزایش 17 درصدی موارد سرقت در سال جاری بوده‌ا‎‌یم.

معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کاهش چهار درصدی مجموع جرائم 24 گانه استان خبر داد و اظهار کرد: امسال در بحث قتل کاهش هشت درصدی را داشتیم و تعداد موارد قتل در استان از 51 مورد سال گذشته به 47 مورد در سال جاری رسیده است.

محمدی افزود: همچنین موارد نزاع فردی در استان امسال 13 درصد، خیانت در امانت شش درصد و جعل هشت درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از طرف دیگر موارد نزاع دسته جمعی هفت درصد و کلاهبرداری 14 درصد افزایش داشته، اما در مجموع جرائم استان چهاردرصد کاهش داشته است.

محمدی از دستگیری 4901 سارق در 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

وی تعداد کل مجرمین دستگیر شده در استان در 9 ماهه امسال را 15 هزار و 818 نفر اعلام کرد و افزود: متاسفانه از این تعداد 13 هزار و 561 نفر آنها یعنی بیش از 80 درصد آنها را افراد بیکار تشکیل می‌دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی