بازدید 19991

رضا «چاچا» در فقر کامل درگذشت

این علاقه‌مند به فوتبال طی سال‌های اخیر به هنگام حضور تیم‌های بزرگ در شهر اهواز، در استادیوم‌ها حاضر می‌شد و با نشان دادن پرچم تیم هایی مثل فولاد و استقلال اهواز، علاقه‌مندی اش را به رخ تیم‌های رقیب می‌کشید.
کد خبر: ۵۵۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 23 December 2015
رضا صفاریان ملقب به «چاچا» کسی که سال‌ها در خوزستان به عنوان نماد فوتبال شناخته می‌شد، درگذشت وی پس از عارضه‌ای که در قلب او ایجاد شد، در منزل خود درگذشت و برای انجام امور پزشکی به بیمارستان گلستان شهر اهواز منتقل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا «چاچا» امروز به‌دلیل سکته قلبی و در سن حدود 70 سالگی و در فقر مطلق دار فانی را وداع گفت. رضا «چاچا» زمان سرمربیگری حشمت مهاجرانی، مسوولیت اجرایی داشت و مدتی هم در کنار همایون شاهرخی در تیم پاس تهران فعالیت می‌کرد.
رضا «چاچا» در فقر کامل درگذشت

وی ارتباط بسیار دوستانه‌ای با محمد صادقی بازیکن سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران داشت و حتی در آن زمان که باشگاه‌ها از ماساژور بی‌بهره بودند، وی به خاطر جثه درشتش، مسئولیت ماساژ بازیکنان را برعهده می‌گرفت. این علاقه‌مند به فوتبال طی سال‌های اخیر به هنگام حضور تیم‌های بزرگ در شهر اهواز، در استادیوم‌ها حاضر می‌شد و با نشان دادن پرچم تیم هایی مثل فولاد و استقلال اهواز، علاقه‌مندی اش را به رخ تیم‌های رقیب می‌کشید.

مرحوم رضا صفاریان قبل از دیدار تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان به همراه کریم بوستانی در اردوی تیم تبریزی حضور پیدا کرد و با امیر قلعه‌نویی نیز به خوش و بش پرداخت. برنامه 90 چندی پیش مستندی از زندگی شخصی این مرحوم پخش کرده بود که بسیار متاثرکننده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی