بازدید 5909
۳

چین از کانادا هوای تازه می‌خرد

به دنبال افزایش آلودگی هوا در بعضی از شهرهای چین، مردم این کشور مجبور به خرید بطریهای هوای تازه برای تنفس در مواقع بحرانی شده‌اند.
کد خبر: ۵۵۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴ 22 December 2015
به دنبال افزایش آلودگی هوا در بعضی از شهرهای چین، مردم این کشور مجبور به خرید بطریهای هوای تازه برای تنفس در مواقع بحرانی شده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از سی ان ان، یک شرکت کانادایی از آغاز صادرات بطریهای هوای تازه به چین خبر داد.

شرکت «ویتالیتی ایر» می‌گوید که در عرض 2 هفته تعداد زیادی بطری هوا که در کوههای راکی کانادا پر شده در چین به فروش رفته است.

چین از کانادا هوای تازه می‌خرد

هریسون وانگ مدیر این اجرایی این شرکت در چین می‌گوید که اکنون ما سفارشات پیش فروش زیادی دریافت کرده‌ایم و میزان فروش ما درحال افزایش است.

به دنبال آلودگی هوای بی سابقه در بعضی از شهرهای شمالی چین مردم این کشور برای مواقع بحرانی بطری هوای تازه می‌خرند تا بتوانند بهتر تنفس کنند. هوای شهرهای شمالی این کشور به ویژه در زمستان به خاطر مصرف بیش از حد سوخت و انرژی غیرقابل کنترل می‌شود. طی روزهای گذشته وضعیت بعضی از این شهرها از نظر آلودگی به وضعیت قرمز رسیده است.

چین از کانادا هوای تازه می‌خرد

براساس گزارشها، قیمت فروش بطریهای صادراتی هوای تازه کوههای راکی در چین بسته به سایز این بطریها بین 10 تا 20 دلار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
مگه یه بطری هوا چقدر است که به پول ما 70000 تومان میدهند جالب است درامد چینی ها را مردم تهران حاضرند بمیرند ولی برای بیست هزار تومان تا 50000 هر روز میان تو ی دود و الودگی سطح شهر .... با وجود هشدار ها
مسخره نكنيم ممكن است ما هم به اين سرنوشت دچار شويم.
همه مي خواهند شهر نشين شوند و دولت هم به رفاه شهرهاي كوچك توجه نمي كند. نتيجه اين امر.....
بعلاوه ظاهرا تهران زندگي كردن پرستيژ پيدا كرده وحتي برحي از افراد بچه هاي خود را در تهران و كلان شهرها دنيا مي اورند كه شناسنامه تهراني بگيرند.
==
براستي چرا در مازندران وگيلان ملت زمينهاي زراعي و جنگلها را مي فروشند و ويا سازي و اپارتمان مي سازند بنحويكه انجا هم ترافيك... داريم.
چرابر خلاف ساير ممالك انقدر در ايران شهر نشيني پرستيژ دارد....
پس دیدیم که فقط جنگ ستارگان نیست که آینده فضایی را متصور می شود ، بلکه مهران مدیری ما نیز قبلا چنین روزی را پیش بینی کرده و در طنز ، بادکنک های پر از هوا را به قیمت های مختلف بفروش رسانیده بود. :-)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار