بازدید 7724

حکم اعدام برای قاتل پزشک اردبیلی

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از صدور حکم قصاص برای قاتل پزشک اردبیلی خبر داد که مرداد ماه امسال توسط یک جوان به قتل رسیده بود.
کد خبر: ۵۵۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 20 December 2015
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از صدور حکم قصاص برای قاتل پزشک اردبیلی خبر داد که مرداد ماه امسال توسط یک جوان به قتل رسیده بود.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، سید ناصر عتباتی در تشریح حکم صادر شده بعد از بررسی پرونده این پزشک اردبیلی اظهار کرد: پرونده در دادگاه کیفری اردبیل با دقت و حساسیت خاص و استفاده از مجرب‌ترین قاضی‌ها مورد بررسی قرار گرفت و بعد از صدور حکم قصاص این حکم در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد تا با حضور اولیای دم در روزهای آینده اجرایی شود.

وی تصریح کرد: ما با توجه به حساسیت‌هایی که این پرونده داشت، پرونده را با سرعت و دقت نظر مورد رسیدگی قرار دادیم و حکم آماده اجراست.

پزشک سرطان‌شناس اردبیلی اصغر پیرزاده مردادماه امسال بر اثر ضربات چاقوی یک جوان دانشجوی اردبیلی به قتل رسید تا این پرونده جنایی به جنجالی‌ترین پرونده قتل در سال 94 تبدیل شود که بسیاری از هموطنانمان نیز منتظر رسیدگی دقیق به این پرونده و صدور حکم بودند که بالاخره حکم قصاص صادر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست