بازدید 4765

زیدان در نیم قدمی نیمکت رئال مادرید!

سپانیایی ها خبر داده اند صبر مسئولان رئال مادرید در خصوص بنیتس سر آمده و جلد روزنامه های صبح چهارشنبه آ اس و مارکا از حضور زیدان بر روی نیمکت رئال خبر داده است.
کد خبر: ۵۵۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 16 December 2015

شکست یک برصفر یکشنبه شب رئال مادرید مقابل ویارئال و از دست رفتن فرصت طلایی نزدیک شدن به بارسا، باعث شد بحث عزل بنیتس دوباره قوت بگیرد و این زمزمه، زین الدین زیدان را از همیشه به نیمکت پرافتخارترین باشگاه دنیا نزدیک‌تر کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی از حضور قریب الوقوع زیدان روی نیمکت رئال مادرید به جای رافائل بنیتس خبر داده اند. اسپانیایی ها خبر داده اند صبر مسئولان رئال مادرید در خصوص بنیتس سر آمده و جلد روزنامه های صبح چهارشنبه آ اس و مارکا از حضور زیدان بر روی نیمکت رئال خبر داده است.

زیدان در نیم قدمی نیمکت رئال مادرید!

مارکا با تیتر «آماده» از حضور زیدان بر روی نیمکت رئال خبر داده و این به معنای پایان زودهنگام بنیتس دربرنابئو است. رسانه های اسپانیایی نوشته اند فلورنتینو پرس به بنیتس پیغام داده که نتایج دور از انتظاری کسب کرده است. تیم رئال یکشنبه میزبان رایو وایکانو است و تا روز بازی خیلی اتفاقات محتمل است که در خصوص نیمکت رئال رخ بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار