بازدید 6852
فوتبال اروپا

قرعه‌کشی یورو ۲۰۱۶ / اسپانیا و ایتالیا درگروه مرگ ، میزبان در گروه زندگی

تقابل انگلیس با وبز و آلمان با لهستان جزو جذابیت های این قرعه کشی بود. به نظر می رسد هم تیمی های کریس رونالدو هم در گروه مناسبی قرار گرفتند تا با پرتغال شانس اول صعود باشند.
کد خبر: ۵۵۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 13 December 2015

مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های اروپا یورو 2016 در محل قصر مرکزی پاریس با حضور جمع کثیری از چهر‌‌ه‌ها و شخصیت‌های فوتبال، همچنین مربیان و نمایندگان تیم‌های حاضر در مرحله نهایی این مسابقات آْغاز شد.

قرعه‌کشی یورو ۲۰۱۶ / اسپانیا و ایتالیا درگروه مرگ ، میزبان در گروه زندگی

به گزارش تابناک ورزشی، از جمله چهره‌های که در این مراسم حضور داشتند، می‌توان به رود گولیت (قهرمان اروپا با هلند در سال 1988)، بیزنت لیزارازو(قهرمان اروپا با فرانسه در سال 2000)، اولیور بیرهوف(قهرمان اروپا با آلمان در سال  1996)، آنجلوس چاریستاس(قهرمان اروپا با یونان در سال 2004)‌، آنتوان پاننکا(قهرمان اروپا با جمهوری چک در سال 1976) ... اشاره کرد.

قبل از شروع مراسم همانگونه که از قبل مشخص شده بود، 24 تیم راه یافته در 4 سید به این شهر قرارگرفتند.در ادامه چهره‌های شاخص مسابقات همچون پاننکا و اولیور بیرهوف به روی صحنه آمدند و برای قرعه‌کشی آماده شدند و در کنار گولیت و لیزارازو در روی صحنه قرارگرفتند.

سپس جیانینی اینفانتیو، دبیر یوفا و نامزد ریاست فیفا توضیحات کوتاهی در مورد قرعه‌کشی داد.طبق اظهارات این مقام از روز دوشنبه کار فروش 800 هزار بلیت مسابقات آغاز خواهد شد.


سید یک:

اسپانیا، آلمان، انگلیس، پرتغال، بلژیک


سید 2:

ایتالیا، روسیه، سوئیس، اتریش، کرواسی، اوکراین


سید 3:

چک، سوئد، لهستان، رومانی، اسلوواکی، مجارستان


سید 4:

ترکیه، ایرلند، ایسلند، ولز، آلبانی، ایرلند شمالی


 مراسم ابتدا با صحبت های رود گولیت، لیزارازو و دل بوسکه به صورت رسمی آغاز شد تا تیم‌ها در 6 گروه حریفان خود را بشناسند.بعد از انجام مراسم اولیه قرعه‌کشی گروه‌ها انجام شد که به این شرح انجام شد.


گروه 1: فرانسه،آلبانی، رومانی، سوئیس


گروه2: انگلیس، ولز، اسلواکی، روسیه‌


گروه 3: آلمان، ایرلندشمالی، لهستان، اوکراین


گروه 4: اسپانیا، ترکیه، چک، کرواسی


گروه 5: بلژیک، ایرلند، سوئد، ایتالیا


گروه 6: پرتغال، ایسلند،مجارستان، اتریش

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی