بازدید 23050
۷
2 مفقود و یک مصدوم

سقوط خودرو در سد کرج

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: براثر سقوط یک دستگاه خودرو پژو 405 تاکسی به دریاچه سد کرج دو نفر مفقود و یک نفر مصدوم شد.
کد خبر: ۵۵۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 12 December 2015
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: براثر سقوط یک دستگاه خودرو پژو 405 تاکسی به دریاچه سد کرج دو نفر مفقود و یک نفر مصدوم شد.

مهرداد بابایی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعت 18:10 امشب بین تونل های پنج و شش جاده کرج- چالوس رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک پسر بچه 10 ساله هنگام واژگون شدن خودرو و قبل از سقوط آن به داخل سد به بیرون از خودرو پرتاب شد.

وی بیان داشت: این پسر بچه به علت مصدومیت شدید پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافت.

بابایی گفت:از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو خبری در دست نیست و تلاش امداد گران برای نجات و بیرون آوردن خودرو و سرنشینان آن ازدریاچه سد کرج ادامه دارد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز افزود: بنابر گفته شاهدان عینی سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو سبب بروز این حادثه شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی و جغرافیایی منطقه به احتمال عملیات امداد و نجات تا فردا در سد کرج ادامه یابد.

محور160کیلومتری کرج-چالوس یکی از مسیر های پرتردد و حادثه خیز کشور است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۷
این راننده ها برای اینکه نیم ساعت زودتر برسن همه مسیر درحال سبقت گرفتن و تخت گاز رفتن هستن.
سلام؛
بسیار ناراحت و متاسف شدم
گارد ریل ها هم که رفته بودند مرخصی...
خیلی سال پیش بلوکهای سنگی در جاده چالوس بود که جلوی افتادن خودروها در دره را بگیره...
چی بگیم که آلام درد بازماندگانشان باشد؟
.یا حق.
جاده گارد ریل نداره ؟!
رانندگان تاکسی تهران چالوس بدترین رانندگی را دارند- متاسفانه به علت اعتماد به نفس بالا و غرور این افراد در زمستان زنجیر نبسته و کل مسیر را با سرعت بالا طی می کنند - به اصطلاح خودشون پیچها رو میبرن و ... جون مردم در خطره ولی کو ناظر
کو NGO
کو سیستم
متاسفم
دستشون درد نكنه واقعااا
تا فردا از ماشين هم چيزي نمي مونه چه برسه به سرنشينان!!!
والا من موندم عزیزانی که بهمراه خانواده، فرزند و همسر خود هستن چرا این همه با سرعت زیاد رانندگی میکنن، نتیجه اش میشه همین
تو جاده كه مي آمدم دما منفي ٦ بود تو تونل مثبت ١ آب از تونل را افتاده بود به سمت جاده چون هوا بيرون سرد تر بود يخ شيشه درست كرده بود. كه قابل ديدن نبود من ماشين به خواست خدا جمع كردم ولي تو فكر بعديا بودم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست