بازدید 3997
گزارش

بازیکن دایی تا اطلاع ثانوی محروم شد/دوشنبه اعلام رای قطعی

متاسفانه آئین نامه فدراسیون فوتبال دارای نارسایی هایی در بعضی از بندهایش است که بقیه را دچار سردرگمی می کند و باید حل شود.
کد خبر: ۵۵۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 09 December 2015

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را در خصوص دیدار دو تیم سیاه جامگان و صبای قم اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم سیاه جامگان و صبای قم از هفته سیزدهم لیگ برتر که هشتم آذرماه برگزار شد و با توجه به اعتراض تیم سیاه جامگان مبنی بر حضور غیرمجاز فرید بهزادی کریمی – بازیکن تیم صبای قم، کمیته انضباطی طبق ماده 32 آیین نامه نامبرده را با دستور موقت از همراهی تیم مربوطه در تمامی مسابقات تا اطلاع ثانوی معلق و محروم کرد.

دبیرکمیته انضباطی گفت: رای فرید کرمی بهزادی دوشنبه نهایی می شود و او فعلا یک جلسه از همراهی تیمش محروم است.

بازیکن دایی تا اطلاع ثانوی محروم شد/دوشنبه اعلام رای قطعی

حسین عبداللهی درباره محرومیت فرید کریمی بهزادی تا اطلاع ثانوی اظهار داشت: رأیی که کمیته انضباطی امروز صادر کرده، قطعی نیست و اصلا رای نیست. ما قصد داشتیم یک اقدام احتیاطی انجام دهیم تا باشگاه صبا بیش از این متضرر نشود. این یک دستور موقت است تا روز دوشنبه که جلسه نهایی بین ما، شهبازی و نمایندگان دو باشگاه برگزار شود. به نوعی دیگر می توان گفت بهزادی فعلا از بازی پیش روی صبا فقط محروم است و بعد از صدور رای نهایی مشخص می شود که می تواند برای تیمش بازی کند یا خیر؟!  ما قبل از جلسه دوشنبه که قرار است برگزار شود حدود 8 ساعت جلسه داشته ایم و دراین باره بحث کرده ایم و به یک جمع بندی هایی هم رسیده ایم. متاسفانه آئین نامه فدراسیون فوتبال دارای نارسایی هایی در بعضی از بندهایش است که بقیه را دچار سردرگمی می کند و باید حل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار