بازدید 5512

رییس صداوسیما به کفاشیان و تاج وقت جلسه هم نمی دهد

کد خبر: ۵۵۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴ 06 December 2015

مسئول بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید: با وجود درخواست‌ها و مکاتبات مکرر با ریاست سازمان صدا و سیما، وی وقت جلسه‌ای به روسای فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ نداده است. جناب سرافراز هنوز فرصت پیدا نکرده‌ تا نشستی را با رؤسای فدراسیون و سازمان لیگ برگزار کند و نام این دو نفرهمچنان در فهرست انتظار هماهنگی جلسه با جناب سرافراز قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا ساکت ، در مورد وضعیت حق پخش تلویزیونی فوتبال به فارس گفت: در حال حاضر صدا و سیما 22.5 میلیارد تومان بابت حق پخش تلویزیونی در فصل گذشته به باشگاه‌ها بدهکار است و در فصل جاری نیز هنوز وضعیت حق پخش تلویزیونی مشخص نشده است. گرفتن حق پخش تلویزیونی از حقوق مسلم باشگاه‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است. باشگاه‌ها و مسئولان فوتبال تمام انرژی خود را برای پیگیری این موضوع گذاشته‌اند. در جلسه اخیر که با باشگاه‌ها برگزار شد همگی آنها به طور قاطع خواستار پیگیری وضعیت حق پخش تلویزیونی از شیوه های مختلف حقوقی شدند زیرا روش‌های اداری، مکاتباتی و تماس‌ها تاکنون نتیجه‌ای نداشته و باشگاه‌ها به طور جد پیگیر این موضوع هستند زیرا آنها مبلغ حق پخش تلویزیونی را در بودجه خود لحاظ کرده بودند که این درآمد پیش‌بینی شده هنوز محقق نشده و باشگاه‌ها را با چالش مواجه کرده است.

مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ در مورد بحث قرارداد IPTV اظهار داشت: موضوع IPTV در جلسات هماهنگی بین سازمانی صداوسیما طولانی شده. با این حال اخیرا صداوسیما پیش‌نویسی را برای ما ارسال کرده که قرار است در هفته جاری جلسه‌ای را با کمیته ویژه برگزار کنند تا این پیش‌نویس به تصویب نهایی برسد. در این کمیته بنده، عزیزی خادم، عابدینی و کاظمی از طرف سازمان لیگ حضور داریم. با این حال جلسات درون‌بخشی صدا و سیما کمی طولانی شد که پیش‌نویس آن آماده شده است. فوتبال محصول تولید شده توسط باشگاه‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است که این محصول باید حتما از سوی سازمان صداوسیما خریداری شود البته ما پیشنهادهایی هم از سوی کمپانی‌های خارجی برای ضبط و پخش لیگ برتر ایران دریافت کرده‌ایم. با این حال اولویت ما با صدا و سیما و رسانه ملی خود کشورمان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار