بازدید 6227

بي بي سي: طرح حملات هوايي انگليس عليه داعش تصويب خواهد شد

پیش بینی می شود پارلمان انگلیس از این طرح حمایت کند. رای گیری آزادانه به این معناست که از نمایندگان حزب کارگر خواسته نمی شود از نظر رئیس این حزب پیروی کنند.
کد خبر: ۵۵۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۴ 02 December 2015
شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی گزارش داد: طرح حملات هوایی انگلیس علیه داعش در سوریه تصویب خواهد شد.

به گزارش بی بی سی عربی، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس گفت: از کابینه این کشور می خواهد مسئله حملات هوایی انگلیس را در عراق بر ضد داعش و گسترش این عملیات به داخل سوریه در پارلمان بحث و بررسی کنند.

این تصمیم کامرون پس از آن اتخاذ شد که جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس به نمایندگان حزب خود در پارلمان اجازه داد آزادانه به این درخواست و بدون تعهد به سیاست های این حزب درباره حملات هوایی انگلیس در سوریه رای بدهند.

ماها سکر گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود: قرار است امروز در پارلمان انگلیس گسترش حملات هوایی انگلیس در سوریه بررسی شود. بررسی این طرح یک روزه خواهد بود. اظهارات کامرون پس از آن مطرح شد که جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس به نمایندگان این حزب در پارلمان حق داد که آزادانه به دور از سیاست های حزب به طرح نخست وزیر رای بدهند.

پیش بینی می شود پارلمان انگلیس از این طرح حمایت کند. رای گیری آزادانه به این معناست که از نمایندگان حزب کارگر خواسته نمی شود از نظر رئیس این حزب پیروی کنند.

این سخنان به معنای عقب نشینی کوربن از مواضع سابق خود است. وی پیش از این گفته بود که تمایل دارد دولت در سایه انگلیس درباره این مسئله به اتفاق نظر برسد. برخی از نمایندگان این حزب تهدید کردند در صورتی که از آنان خواسته شود با نظر کوربن همراه شوند، استعفا خواهند کرد.

با وجود تاکیدات کامرون مبنی بر این که داعش خطری برای انگلیس است ولی بسیاری از اعضای حزب محافظه کار و برخی از اعضای حزب کارگر از وارد شدن انگلیس به جنگ دیگری در منطقه خاورمیانه(غرب آسیا) نگران هستند. حزب ملی اسکاتلند که سومین حزب در پارلمان انگلیس است با حمله به داعش در سوریه مخالف است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار