بازدید 3536

زارعان: در صنعت هسته ای خود کفا شده ایم

معاون سازمان انرژی اتمی و دبیر کمیته امنیت فناوری هسته ای گفت: در گذشته در حوزه تامین مواد و تجهیزات فنی به خارج وابسته بودیم اما امروز در صنعت هسته ای خود کفا شده ایم.
کد خبر: ۵۵۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 01 December 2015
معاون سازمان انرژی اتمی و دبیر کمیته امنیت فناوری هسته ای گفت: در گذشته در حوزه تامین مواد و تجهیزات فنی به خارج وابسته بودیم اما امروز در صنعت هسته ای خود کفا شده ایم.

به گزارش پایگاه خبری سازمان انرژی اتمی ایران روز سه شنبه اعلام کرد که اصغر زارعان در سمینار آشنایی با بهره وری و تامین امنیت نیروی انسانی در حضور معاونان و مدیران اداری و مالی شرکت های تابعه صنعت هسته ای افزود: بیگانگان با اجماع بین المللی پرونده ای ساختگی ایجاد و با عملیات روانی و اتهام سازی تلاش کردند چالش هایی را با تحریم و قطعنامه های مختلف برای جلوگیری از پیشرفت صنعت صلح آمیز هسته ای کشور ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: اما مسئولان دلسوز نظام با 12سال مذاکره، 22 ماه تلاش مضاعف و بی وقفه و با هدایت و رهنمود های مقام معظم رهبری، توانستند توطئه های آنها را خنثی و در مقابل زیاده خواهی آنها ایستادگی کنند.

زارعان گفت: در زمان حاضر نیز باید با بصیرت، واقعیت ها و نتایج به دست آمده در مذاکرات را ببینیم و به شایعات و سخنان بی اساس افراد ناآگاه توجه نکنیم و از این دستاوردها دفاع کنیم.

**راهبرد ما اجرای هوشمندانه برجام است

دبیر کمیته امنیت فناوری هسته ای افزود: راهبرد های ما اجرای هوشمندانه برجام است که در قالب کارگروه داخلی سازمان موارد فنی و حقوقی با جزئیات مورد بررسی قرار می گیرد. در این چارچوب صیانت از نیروی انسانی متخصص، اثرگذار و حفظ دانش بومی هسته ای از اهداف اصلی سازمان بوده و سیاست مسئولان، تکریم پرسنل است.

زارعان ادامه داد: دشمن به دنبال این است که ذائقه های ما را شناسایی کند و بارها خواستند از طریق نیروی انسانی و فروش تجهیزات معیوب و تزریق بدافزارهای رایانه ای اهداف خود را دنبال کنند و همچنین تلاش دارند با ارائه تفسیرهای متفاوت و متناقض از موضوع هسته ای، سبب ایجاد اختلاف گردند که با هوشیاری، دقت عمل و اقدام به موقع متخصصان این صنعت ناکام مانده اند. 

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهدای صنعت هسته ای بیان کرد: بسیج یعنی حضور فعالانه و با بصیرت توام با جهاد علمی و روحیه خودباوری که امام راحل(ره) آن را در کشور پایه گذاری کرد و تاکنون آثار و برکات ارزشمند آن را در تمام عرصه های پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه صنعت هسته ای شاهد بوده ایم.

معاون سازمان انرژی اتمی گفت: امید است با همدلی و انسجام بیشتر و همچنین اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی