بازدید 5217

ملوان حمله کرد، تراکتورگل زد و برد

در دقیقه 85 حرکت نزهتی درون محوطه تراکتوری ها در حالی که دروازه این تیم را با خطر روبرو کرده بود با حرکت مشکوک مدافع تراکتور متوقف شد اما داور این بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.
کد خبر: ۵۵۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 30 November 2015

حمزه یونس مهاجم گرانقیمت تونسی تراکتورسازی که گویا تازه پایش به گلزنی باز شده ، از یک لحظه غفلت مدافعان ملوان استفاده کرد و گل برتری تیمش را وارد دروازه پاشنکو کرد تا نبرد دو تیمی که از سهمیه جذب سرباز استفاده می کنند به نفع تبریزی ها رقم بخورد.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم قدیمی و ریشه دار ملوان و تراکتورسازی در انزلی، بازی سیزدهم خود را در حالی آغاز کردند که هر دو برای فرار از بحران نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشتند. ملوان و تراکتور این روزها در حالی در رده های نهم و یازدهم جدول رده بندی ایستاده بودند.

ملوانان که سه امتیاز این بازی خانگی را حیاتی تر می دانستند از ابتدای بازی حملات خود را آغاز کردند و سعی کردند با تحت فشار قرار دادن دروازه تراکتورسازان به گل برسند و البته با این موضوع آنها موقعیت های متعددی نیز ایجاد کردند اما با واکنش های به موقع اخباری و هوشیاری مدافعان تراکتور فرصت های انزلی چی ها از بین رفت.تا پایان نیمه اول تراکتورسازان تنها در یک موقعیت توانستند به دروازه انزلی چی ها نزدیک شوند که آن موقعیت نصفه و نیمه نیز توسط پاشنکو قطع شد، اتفاقی که بارها روی دروازه خودشان ایجاد شد اما هربار با خوش شانسی آنها و بدشانسی ملوانان دروازه تبریزی ها بسته ماند تا دو تیم نیمه اول را با نتیجه تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم هم اوضاع چندان تفاوتی نکرد و میزبان برای رهایی از فشار نتایج ضعیفش سراپا حمله بود اما تیمی که به هدف رسید تیم مدافع و پرحوصله تراکتور بود. در دقیقه 85  حرکت نزهتی درون محوطه تراکتوری ها در حالی که دروازه این تیم را با خطر روبرو کرده بود با حرکت مشکوک مدافع تراکتور متوقف شد اما داور این بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.

شرح گل:

0 – 1 (تراکتورسازی، حمزه یونس، دقیقه 84) حرکت فوق العاده سروش رفیعی بین مدافعان ملوان در دقایق پایانی با ضربه فوق العاده او همراه شد و این توپ که به تیرک دروازه ملوانی ها برخورد کرد با اشتباه مدافعان این تیم توسط حمزه یونس به گل برتری و نجات بخش تراکتوری ها تبدیل شد.

حاشیه

شاهین ثاقبی، هافبک سابق ملوانان که این روزها در تیم تراکتورسازی توپ می زند، مورد استقبال هواداران این تیم قرار نگرفت و آنها نشان دادند ارتباط خوبی با این بازیکن سابق شان ندارند بارها علیه وی شعار سر دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار