بازدید 3794
کنفرانس خبری

برانکو: با این گل نزن ها شانس آوردیم نباختیم/پنالتی طارمی گل می شد نفت را چهارتایی می کردیم

فقط با کار و اعتماد به نفس باید مشکل گلزنی را حل کنیم و امیدوارم که علیپور و طارمی به درجه‌ای برسند که بتوانند گلزنی کنند به جز بنگر و نور محمدی بقیه همه بازیکنان پرسپولیس جوان هستند و زیر 24 سال سن دارند.
کد خبر: ۵۵۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 30 November 2015

سرمربی پرسپولیس از اینهمه فرصت از دست رفته تیمش خسته و کلافه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت گفت: در این بازی باید از هر نظر پیروز می‌شدیم اما مساوی کردیم و بیش از اندازه شانس‌های گلزنی را از دست می‌دهیم. امیدوارم علیپور و طارمی به درجه‌ای برسند که بتوانند بدون مشکل توپ ها را گل کنند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در دو بازی اخیر فرصت‌های گلزنی زیادی از دست داده و چه راه حلی برای این مشکل دارد؟ گفت: فقط با کار و اعتماد به نفس باید مشکل گلزنی را حل کنیم و امیدوارم که علیپور و طارمی به درجه‌ای برسند که بتوانند گلزنی کنند به جز بنگر و نور محمدی بقیه همه بازیکنان پرسپولیس جوان هستند و زیر 24 سال سن دارند.

برانکو: با این گل نزن ها شانس آوردیم نباختیم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازیکنی برای نیم فصل مد نظر دارد؟ گفت: نیم فصل خیلی سخت می‌شود بازیکن باکیفیت پیدا کرد و همه بازیکنان خوب قرارداد دارند و باید ببینیم وضعیت چطور است و امروز تیم ما نشان داد که پتانسیل و کیفیت مناسبی دارد.

برانکو در آخرین جمله اش گفت: تبریک می‌گویم در این بازی باید از هر نظر پیروز می‌شدیم اما مساوی کردیم و بیش از اندازه شانس‌های گلزنی را از دست می‌دهیم و نهایتا گل می‌خوریم و باید خدا را شکر کنیم که با اینهمه فرصت خراب شده یک امتیاز گرفتیم و پنالتی را هم از دست دادیم و گلی خوردیم که نباید می‌خوردیم و به تیم نفت هم بابت جنگندگی و بازی که ارایه کرد تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا در تبریر گفته بودید روی بازیکنی که خطا رویش انجام شده ضربه پنالتی را نمی‌دهد ولی امروز این کار را کرد، گفت: اطمینان داشتم طارمی گل می‌زند و مهم‌ترین مساله برای مهاجم اعتماد به نفس است و این اعتماد به نفس با گلزنی به دست می‌آید. بعد از خطای پنالتی او را با آرامش دیدم و برای همین ضربه را به او دادم و دروازه‌بان حریف هم همبازی مهدی در تیم ملی بود و گفتم شاید بداند چطور ضربه را بزند. اگر پنالتی گل می‌شد دو گل دیگر می‌زدیم.

وی در مورد اینکه کدام تصمیمش درست بود، تصمیی که در تبریز گرفته یا تهران، گفت: صحبتی که در تبریز کردم موضوع کلی بود. در تبریز بنگستون که خیلی خوب پنالتی می‌زند در میدان حضور داشت و آنجا اطمینان داشتم او پنالتی را گل می‌کند. امروز هم فکر کردم طارمی پنالتی را گل می‌کند که اشتباه کردم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی