بازدید 2915

اربعین فرصتی برای همدلی بیشتر میان ایران و عراق

کد خبر: ۵۵۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 30 November 2015
نماینده مردم شیراز در مجلس تاکید کرد:‌ مراسم اربعین فرصتی برای همدلی میان ملت ایران و عراق است که هیچ عاملی نمی‌تواند به انسجام و وحدت دو کشور خدشه وارد کند.

به گزارش خانه ملت؛ جعفر قادری، با بیان اینکه راهپیمایی اربعین بزرگترین تجمع بشری است که هر ساله تکرار می‌شود اظهار کرد:‌ این تجمع راهپیمایی نمودی برای وحدت و همدلی شیعیان در تمام نقاط دنیاست و حضور همه ملیت‌ها و شیعیان در عراق نشان می‌دهد که انسجام و همدلی میان شیعیان وجود دارد.

وی افزود: حتی حضور برخی مذاهب غیر شیعه نیز نشان دهنده این است که باورهای شیعیان پذیرش دارد و این گونه نیست که باورها منحصر به شیعیان باشد.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: علیرغم جنگ 8 ساله که بین ایران و عراق اتفاق افتاد مراسم اربعین فرصتی برای همدلی بیشتر میان ملت ایران و عراق است و این مراسم نشان می‌دهد حرکت‌هایی که برای خدشه‌دار کردن وحدت میان عراق و ایران انجام شده بود نتیجه نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا؛ قادری خاطر نشان کرد: حتی حضور جریان‌های تکفیری مثل داعش هم نمی‌تواند به این انسجام خدشه وارد کند و در هر سال طی مراسم اربعین اقتدار و جایگاه در روابط دو کشور تقویت می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی