بازدید 3351

خريد گوشي‌، انگيزه جدايي

کد خبر: ۵۵۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 30 November 2015
زن جوان زمانيکه ديد شوهرش مرتب گوشي مي‌خرد و پول‌هايش را صرف خريد گوشي‌هاي گرانقميت مي‌کند، تصميم گرفت به زندگي مشترکشان پايان دهد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواه درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم تمام پول‌هايش را صرف خريد گوشي‌هاي گرانقميت مي‌کند و هرچه با او صحبت مي‌کنم دست از اين کارهايش بردارد فايده‌اي ندارد.

وي افزود:او انگار تب خريد گوشي دارد و هرچه مي‌خرد باز هم راضي نيست. تا الان کلي از پول‌هايش را صرف خريد گوشي کرده و باز هم دست بردار نيست. هربار مي‌رود و کلي هزينه مي‌کند و يک گوشي جديد مي‌خرد، ولي تنها فقط يک يا دو ماه از آن گوشي استفاده مي‌کند. بعد از آن باز هم مي‌رود و گوشي جديد گرانقيمت مي‌خرد. هرکس شوهرم را مي‌بيند و گوشي‌هاي جورواجورش را مي‌بيند، تعجب مي‌کند. آبروي من پيش همه رفته است.

زن جوان ادامه داد: شوهرم چند وقت پيش از دوستانش پول قرض گرفت تا باز هم براي خودش گوشي بخرد. وقتي اين موضوع را شنيدم به شدت شوکه شدم. شوهرم زندگي اش را رها کرده و فقط به دنبال خريدن گوشي است. تب زياد او براي گوشي مرا مي‌ترساند. براي همين تصميم گرفتم براي هميشه به زندگي مشترک با او پايان دهم.

 بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي برگه احضاريه اي براي شوهرش هم فرستاد تا پس از شنيدن صحبت‌هاي او تصميم‌گيري کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی