بازدید 10119
نظرسنجی تابناک

مهمترین بازی فوتبال ملی بعدازانقلاب را انتخاب کنید

مصادف با هشتم آذر و به افتخار فوتبالی که چندین بار باعث شادی جمعی و ملی ایرانیان شده، می خواهیم مهمترین بازی تیم ملی فوتبال پس از انقلاب اسلامی را از میان نبردهای حساس زیر انتخاب کنیم.
کد خبر: ۵۵۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷ 30 November 2015
روز هشتم آذر برای اهالی فوتبال یک روز عادی در تقویم سالانه نیست. هر کس کوچکترین علاقه ای به فوتبال داشته باشد یا حتی آنها که فوتبال را زیاد دنبال نمی کنند و یا نمی کردند، این روز را خوب یادشان هست.
همان روز خاطره انگیزی که برای نخستین بار فوتبال موفق شد با حماسه آفرینی مردم از کوچک و بزرگ گرفته تا زن و مرد و پیر و جوان را به خیابان ها کشاند و رسم جشن خیابانی بعد از پیروزی های غرورانگیز را باب کرد.
حالا مصادف با چنین روز بزرگی و به افتخار فوتبالی که چندین بار باعث شادی جمعی و ملی ایرانیان شده، می خواهیم مهمترین بازی تیم ملی فوتبال پس از انقلاب اسلامی را از میان مسابقات زیر انتخاب کنیم.
شاید هر کدام از شما از یکی از بازی های زیر خاطره داشته باشید و به آن رای بدهید. توضیحات بیشتر نیاز نیست چون اگر از بین بازی ها ، دیداری در خاطره ذهنی تان نبود یعنی چندان برای حافظه شما مهم نبوده و فراموشش کردید. البته نسل عوض شده و شاید جوانترها دل شان بخواهد بدانند مثلا بازی ایران مقابل الجزایر در فینال جام آسیا-آفریقا چه اهمیتی داشته است؟ پاسخ اینکه باید در آن دوره می بودند و اهمیت جهانی آن را درک می کردند. مسابقه ای که در مجموع رفت و برگشت به رغم بازی های خوب ما باختیم.
فهرست بازی های به شرح زیر است. لطفا به ستون سمت راست صفحه ورزشی تابناک مراجعه کنید و نظر خود را با انتخاب یکی از گزینه ها ثبت کنید.

کدام یک از بازی های زیر، مهمترین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران بعد از انقلاب بوده است؟

1- ایران با الجزایر در جام بین  قاره ای

2- ایران با آمریکا در جام جهانی 98 فرانسه

3- ایران با استرالیا در ملبورن،پلی آف نهایی جام جهانی

4- ایران با آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل

5- ایران با آلمان در جام جهانی 98 فرانسه

6- ایران با کره جنوبی در نیمه نهایی بازیهای آسیایی 1990

7- ایران با پرتغال در جام جهانی 2006 آلمان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی