بازدید 3118

بوندس لیگا/ توقف وولفسبورگ مقابل ته‌جدولی ها

نزدیک ترین رقیب به بایرن مونیخ یعنی زنبورهای دورتموند مقابل اشتوتگارت برد پرگلی را تجربه کرد. این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان توخل خاتمه یافت
کد خبر: ۵۵۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 29 November 2015

درهفته چهاردهم بوندس‌لیگا شالکه در دقایق پایانی 3 امتیاز را مقابل لورکوزن از دست داد و وولفسبورگ مقابل آگسبورگ به یک امتیاز بسنده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز در بوندس‌لیگا دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که شالکه در دقایق پایانی 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد و وولفسبورگ بالای جدولی مقابل آگسبورگ به نتیجه ای بهتر ازمساوی نرسید. در جدول بوندس‌لیگا شالکه با 21 امتیاز هشتم ، وولفسبورگ با 25 امتیاز سوم است و آگسبورگ با 10 امتیاز در مکان شانزدهم قرار دارد.

بوندس لیگا/ توقف وولفسبورگ مقابل ته‌جدولی ها

همچنین نزدیک ترین رقیب به بایرن مونیخ یعنی زنبورهای دورتموند مقابل اشتوتگارت برد پرگلی را تجربه کرد. این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان توخل خاتمه یافت.برای دورتموند کاسترو در دقیقه 3، اوبامیانگ 2 گل در دقایق 19 و 90، گئورگ نیدرمیر (گل به خودی) در دقیقه 65 گلزنی کرد.دورتموند با غلبه اشتوتگارت دهمین برد در فصل جاری را کسب کرد.در جدول بوندس‌لیگا دورتموند با 32 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد و  اشتوتگارت با 10 امتیاز در جایگاه شانزدهم دیده می‌شود.

بایرلورکوزن یک - شالکه یک

آگسبورگ صفر - ولفسبورگ صفر

دورتموند 4 – اشتوتگارت یک

بوندس لیگا/ توقف وولفسبورگ مقابل ته‌جدولی ها


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی