اهمیت به کارگیری نوآوری در تمامی کسب و کارهای بازار کنونی نکته ای قابل تأمل است و نیازسنجی دقیق جامعه یکی از مهم ترین عوامل نوآوری است.
یکی از معیارهای مهم نیازسنجی توجه به محلی سازی، یعنی مطابقت یک محصول با بازار هدف آن از لحاظ زبانی، فرهنگی و فنی است که اگر به شکل صحیح اجرا شود، مصرف کننده حس بهتری نسبت به خدمت و یا محصول ارائه شده دارد.
شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به عنوان شرکتی فعال و نوآور در زمینه تجارت الکترونیکی محلی سازی خدمـات را در اولین سوپرمارکت خدمات مالی کشور با نام «مراکز ارتباط فردا» پیاده سـازی کرده است.
«مرکز ارتباط فردا» مکانی است بـرای آیندهای که نزدیـک است. مردم ایـران در شهرهای مختلف نیازهـای متفاوتـی در زمینه خدمات مالی دارنـد و «مرکز ارتباط فردا» محلی برای پاسخ به این نیازها است. به همین دلیل بخشی از خدمات در همه مراکز و بخش دیگری از آن متناسب با شهر آن مرکز قابل ارائه است. مرکز ارتباط فردا، گامی برای توسعه خدمات مالی در سراسر کشور است.
اولین مرکز ارتباط فردا ششم فروردین ماه سال 93 در میدان پونک تهران بـه بهرهبرداری رسید و امروز در 50 شهر کشور، حداقل یک مرکز ارتباط فردا فعال است. مراکز ارتباط فردا در 55 نقطه تهران و سایر استان ها با وجود زیرساختهای الکترونیکی لازم و مدیـران و کارشناسان خبره، میتوانند به ایـده محلیسـازی خدمـات تجارت الکترونیکی کمک کنند.
شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا قصد دارد به منظور توسعه شبکه خدمات خود تا 80 مرکز در سراسر کشور، نیروی انسانی مورد نیاز را از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه تأمین کند.
افرادی که از فرآیند آزمون و سنجش با موفقیت گذر کنند، به صورت تمام وقت استخدام شده و از بیمه و حقوق و مزایای مناسب همراه با پاداش های دوره ای برا اساس عملکرد بهره مند خواهند شد. شرکت خود را متعهد به توسعه مستمر قابلیت های کارکنان می داند و با برگزاری دوره های مستقیم و غیر مستقیم، حمایت از حضور در همایش های داخلی و خارجی و نیز ارائه مشاوره و روش های حامی گری این فرصت را برای افراد استخدام شده فراهم می کند تا بر روی خود سرمایه گذاری کنند و بدین ترتیب سرمایه انسانی شرکت را هم توسعه دهند.