بازدید 8454
خبر

سرانجام الکسی لوچف رکورد رضازاده را شکست

لوچف در آخرین رقابت دسته فوق سنگین مردان در مسابقات جهانی آمریکا، توانست با دو ضرب 264 کیلوگرم و مجموع 475 کیلوگرم رکورد این دو بخش را بعد از بیش از10 سال به نام خود تغییر دهد و با کسب سه مدال طلا قهرمان این وزن شود.
کد خبر: ۵۵۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 29 November 2015

الکسی لوچف روس بعد از شکستن رکورد افسانه ای دو ضرب و مجموع حسین رضازاده در دسته فوق‌سنگین مسابقات جهانی هیوستن گفت که برای ارتقای این رکوردها خوش‌شانس بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، لوچف در آخرین رقابت دسته فوق سنگین مردان در مسابقات جهانی آمریکا، توانست با دو ضرب 264 کیلوگرم و مجموع 475 کیلوگرم رکورد این دو بخش را بعد از بیش از10 سال به نام خود تغییر دهد و با کسب سه مدال طلا قهرمان این وزن شود.

لوچف گفت: از اینکه توانستم رکورد جدیدی از خود به جای بگذارم، خیلی خوشحال هستم. من از وقتی کوچک بودم حسین رضازاده را می‌شناختم. او برای من یک الگو بود و حتی الان هم رضازاده از وزنه‌برداران موردعلاقه من است. امروز خوش‌شانس بودم که توانستم رکوردش را بزنم.وی همچنین در ارتباط با غیبت ملی‌پوش سرشناس ایران بهداد سلیمی گفت: از آسیب‌دیدگی سلیمی اطلاع دارم. امیدوارم که او به زودی بهبودی پیدا کند تا بتواند در رقابت‌های بعدی شرکت کند. اگر بهداد امسال در رقابت‌ها حاضر بود، حتماً نتایج بهتر می‌شد به خصوص در یک ضرب و رقابت جذاب‌تری را شاهد می‌بودیم.

سرانجام الکسی لوچف رکورد رضازاده را شکست

لوچف در پاسخ به این پرسش که آیا قبلاً وزنه 264 کیلوگرمی را در تمرین بلند کرده بود، گفت: من تا به حال سراغ این وزنه نرفته بودم. امروز به تشویق و اصرار پدرم که مربی‌ام نیز هست سراغ این وزنه رفتم و بسیار خوشحالم که توانستم آن را مهار کنم.وی مدال‌های طلایش را به مادرش که در سال 2012 فوت کرده است، تقدیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار