بازدید 2171

اعلام مناطق آسیب‌پذیر تهران در حوزه دانش‌آموزی

کد خبر: ۵۵۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 28 November 2015
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام مناطق آسیب پذیر تهران در حوزه دانش‌آموزی، گفت: گزارش مستندی از مصرف مواد مخدر در مدارس نداریم.

به گزارش فارس، اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «نقاط آسیب پذیر تهران در حوزه دانش‌آموزی کدام مناطق است؟»، گفت: منطقه 2 تهران و دره فرحزاد، جنوب منطقه 12، بخشی از منطقه 18، بخشی از منطقه 19 و 15 به عنوان مناطق آسیب‌پذیر هستند.

وی افزود: همکاری با ناجا برای ایمن‌سازی اطراف مدرسه، بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل به مدرسه، استفاده از سمن‌ها، خیریه‌ها و شهرداری‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود، اما یک عزمی در آموزش و پرورش و شهرداری تهران ایجاد شده است و نظارت و رصد آسیب‌ها هم از طرف سمن‌ها انجام می‌شود.

* گزارش مستند از مصرف مواد مخدر در مدارس نداریم

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا استعمال، مصرف و فروش مواد مخدر در مدارس انجام می‌شود؟»، گفت: از مدرسه‌ای گزارش مستند نداشته‌ایم که تأیید شده باشد که چنین موضوعی در مدرسه رخ داده باشد.

وی تصریح کرد: اینکه در سطح شهر این آسیب اجتماعی از چه درجه اشاعه‌ای تبعیت می‌کند باید مراجع رسمی و ستاد مبارزه با مواد مخدر، نظر دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی