بازدید 3407

پشت پرده انتقال اردوی ترکیه امیدها به کیش

منبعی آگاه به تابناک گفت اگر قرار به برگزاری اردوی خارجی باشد هتل و بلیت پرواز از مدتها پیش تهیه می شود و اینطور نیست که برگزاری نمایشگاه نفت برنامه ها را به هم بریزد چون چنین رویدادهایی ناگهان آغاز و برگزار نمی شوند.
کد خبر: ۵۵۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 27 November 2015

تیم ملی فوتبال امید ایران قرار بود ۱۱ آذر به ترکیه سفر کند که این اردو ممکن است به جزیره کیش منتقل شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال امید این هفته برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی آماده سفر به ترکیه بود ولی مسئولان تیم ملی امید اعلام کردند که ممکن است این اردو به مکان دیگری منتقل شود.

پشت پرده انتقال اردوی ترکیه امیدها به کیش

مدیررسانه ای تیم امید در مورد احتمال تغییرمکان اردوی تیم امید گفت: در ترکیه اردو داشتیم اما مثل اینکه در این کشور قرار است نمایشگاهی با موضوع نفت برگزار شود که به همین خاطر در تامین پرواز با مشکل روبرو شدیم. اگر نتوانیم بلیت برای سفر به ترکیه به دست بیاوریم به جزیره کیش سفر می‌کنیم. در همین راستا هادی طباطبایی به کیش سفر کرده تا شرایط زمین کیش را بررسی کند. قرار است او به زودی شرایط کیش را اعلام کند. این مسئله که به کیش می‌رویم یا ترکیه طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

برخی منابع دلیل لغو سفر تیم ملی امید به ترکیه را انتقادهای منتشر شده در رسانه ها مبنی بر تعداد زیاد اردوهای خارجی شاگردان خاکپور و نحوه تامین بودجه این سفرها می دانند. در همین رابطه منبعی آگاه به تابناک گفت اگر قرار به برگزاری اردوی خارجی باشد هتل و بلیت پرواز از مدتها پیش تهیه می شود و اینطور نیست که برگزاری نمایشگاه نفت برنامه ها را به هم بریزد چون چنین رویدادهایی ناگهان آغاز و برگزار نمی شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار