بازدید 2681

برانکو:اگر داوری‌های استقلال مثل ما بود صدرجدول جابه‌جا می‌شد

اگر شما بخواهید می‌توانم هر قولی بدهم اما نمی‌توانم قول بدهم از بالای ساختمان پائین بپرم! مربی جدی هستم و تلاش می‌کنم پرسپولیس بهتر شود. این قول را می‌دهم که تلاش کنیم اما شما بگویید آیا در فوتبال می‌توان قول داد در تهران 4 برابر بهتر از ذوب آهن بازی کردیم اما باختیم.
کد خبر: ۵۵۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 25 November 2015

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز در مورد وضعیت تیمش گفت: همانطور که می‌بینید در تمرین باز است و چیزی برای پنهان کردن نداریم در مورد بازیکنان مشکلات کوچکی هست. نوراللهی دیروز از ناحیه مچ و رامین رضائیان هم امروز از ناحیه مچ پا دچار آسیب شد. علیپور هم یک مصدومیت از ناحیه لگامنت دارد اما به طور کلی همه سالم هستند.

وی افزود: می‌دانید که کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه مصدوم هستند. دیروز و امروز روزی دو جلسه تمرین در برنامه بوده است ولی فردا استراحت می‌کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه آیا محل تمرین تیم مشخص شده ، تصریح کرد: زمین می‌تواند به بازیکن آسیب بزند . نوراللهی دیروز به خاطر زمین مصدوم شد. به دنبال راه حل هستیم تا زمین مناسبی پیدا کنیم البته این کار راحت نیست ما شرایط خاص خودمان را داریم و بیشتر زمین‌ها پراست و پیدا کردن زمین راحت نیست.

برانکو در مورد اینکه روزنامه‌ استقلالی مطلبی نوشته بود که پرسپولیس «بیماری خود صدربینی» دارد، اظهارداشت: این جمله که من رویایی دارم را می‌شناسید؟ مگر این جمله استقلالی‌ها را اذیت می‌کند که این مسائل را نوشتند؟ هرکسی حق دارد برای خودش هدف یا رویایی داشته باشد حالا اینکه آیا به هدف می‌رسید یا نه موضوع دیگری است، شاید آنها دوست دارند ما بدون هدف باشیم ما هیچ وقت بدون هدف و بلند پرواز نخواهیم بود همیشه بالاترین رتبه را خواستیم و اینکه این مطالب را می‌نویسند نشان از ترس از پرسپولیس دارد.

برانکو:اگر داوری‌های استقلال مثل ما بود صدرجدول جابه‌جا می‌شد

وی در مورد اینکه تمرینات تیمش پرهیجان است اما آیا مصدومیت‌ها تیم را اذیت نمی‌کند؟ گفت: مصدومیت و محرومیت همیشه نوعی از بازی است. روش بازی ما پرسینگ تهاجمی و سرعتی بازی کردن است. این روش بازی منجر به خطاهایی می‌شود که بازیکن اخطار می‌گیرد. خوشبختانه نیمکت خوبی داریم و عملا همه 20 بازیکن می‌توانند موثر باشند شما در بازی با ذوب آهن دیدید بدون 3 ملی پوش خود سوشا، رضائیان و طارمی بازی کردیم و با وجود مصدومیت بابک حاتمی و یک بازیکن که اخراج شد باید برنده می‌شدیم. به تیمم خیلی اعتقاد دارم و همانطور که گفتم رویا و هدف قهرمانی داریم حالا اگر کسی از این مسئله ناراحت می‌شود این مشکل خودش است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه اگر اشتباهات داوری به ضرر استقلال و به سود پرسپولیس بود این مسائل را مطرح نمی‌کردند، گفت: فکر می‌کنم در آنصورت همه چیزی روی سر فدراسیون و داوری آوار می‌شد و اگر این اتفاق می‌افتاد صدر جدول جابه‌جا می‌شد.

وی در مورد شکست ناپذیری پرسپولیس از مسابقه با سایپا و اینکه آیا می‌تواند قول بدهد که تا آخر فصل نبازد، گفت: اگر شما بخواهید می‌توانم هر قولی بدهم اما نمی‌توانم قول بدهم از بالای ساختمان پائین بپرم! مربی جدی هستم و تلاش می‌کنم پرسپولیس بهتر شود. این قول را می‌دهم که تلاش کنیم اما شما بگویید آیا در فوتبال می‌توان قول داد در تهران 4 برابر بهتر از ذوب آهن بازی کردیم اما باختیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار