بازدید 17915

واکنش جزایری به سرنگونی جنگنده روسی

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که وضعیت ناتو و ارتجاع منطقه کاملا متزلزل است، گفت:‌ روسیه در مقابله با ساقط شدن هواپیمایش موضع فعال خود را ترک نخواهد کرد.
کد خبر: ۵۴۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 25 November 2015
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که وضعیت ناتو و ارتجاع منطقه کاملا متزلزل است، گفت:‌ روسیه در مقابله با ساقط شدن هواپیمایش موضع فعال خود را ترک نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات و رخدادهای اخیر میدانی در عرصه‌ی جنگ تروریستی داعش و تکفیری‌ها علیه دولت و ملت سوریه و پرده افتادن از سیاست‌های دوگانه غربی‌ها برای مبارزه با تروریسم اظهار داشت: ائتلاف دروغین جناح امریکا علیه داعش، هر روز که می‌گذرد رنگ می‌بازد و علت آن است که آمریکا و ارتجاع منطقه به‌خصوص عربستان و ترکیه تمام تلاش خود را در جهت تقویت تروریست‌ها در منطقه بکار می‌برند.

وی افزود: در شرایط امروز وضعیت ناتو و ارتجاع منطقه کاملاً متزلزل و در بهم ریختگی و سرگردانی بسر می‌برد که اوج این عدم تعادل در اقدامات ضد بشری تروریستی به‌ وضوح مشاهده می‌شود.

سردار جزایری با اشاره به پیروزی‌های راهبردی اخیر دولت و ملت سوریه در مصاف با تروریست‌های تکفیری و آزادسازی بخش قابل توجهی از مناطق اشغالی تصریح کرد: سوریه هرگز در برابر فشار آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع زانو نخواهد زد و اکنون وضعیت تروریست‌ها و جنگ طلبان بگونه‌ایست که سنگینی معادله قدرت بنفع دولت و مردم این کشور در جریان است و این مسأله تا محو تروریسم ادامه خواهد داشت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ساقط شدن هواپیمای روسی توسط ترکیه و مواضع روزهای گذشته دو کشور در قبال این ماجرا گفت: روسیه از آسیب پذیری‌های امریکا و همراهانش در سوریه آگاه است و در مقابله با ساقط شدن هواپیمایش موضع فعال خود را ترک نخواهد کرد.

سردار جزایری همچنین با اشاره به حادثه تروریستی پاریس و آنچه این روزها در بلژیک می‌گذرد تأکید کرد: تا وضع بدتر از این نشده دولت‌های اروپایی کمک کننده به تروریست‌ها پای خود را از این منجلاب بیرون بکشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار