بازدید 12006
فوتبال اروپا

بارسا دومین پایتخت اروپایی را هم گلباران کرد

مسی در شب بازگشت به ترکیب اصلی بارسا دو گل زد وسوارز هم ترک عادت نکرد و دو گل دیگر به تعداد گلهایش افزود اما نیمار امشب حتی نتوانست یک پنالتی برای تیمش گل کند
کد خبر: ۵۴۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰ 25 November 2015

هشت بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا که با انجام آن پنجمین شب مسابقات این دور برای نیمی از گروه های هشتگانه به پایان رسید، نتایج زیر را رقم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا به طوفانش ادامه داد و بعد از درهم کوبیدن مواضع رئال در مادرید این بار تیم یکی دیگر از پایتخت های اروپایی یعنی رم را بمباران و گلباران کرد. مسی در شب بازگشت به ترکیب اصلی بارسا دو گل زد وسوارز هم ترک عادت نکرد و دو گل دیگر به تعداد گلهایش افزود اما نیمار امشب حتی نتوانست یک پنالتی برای تیمش گل کند تا در برگشت آدریانو آن را به تور بچسباند.

بارسا دومین پایتخت اروپایی را هم گلباران کرد

بارسا دومین پایتخت اروپایی را هم گلباران کرد

 گل دیگر بارسا هم توسط پیکه ثبت شد. در ثانیه آخر بازی هم رم با گل ادین ژکو که او هم یک پنالتی خراب کرد، طلسم دروازه بارسا در لیگ قهرمانان را شکست. در بازی بایرن هم به رغم شروع طوفانی و زدن سه گل، میل این تیم فروکش کرد تا اینکه بعد از ده نفره شدن هم گل چهارم را به حریف یونانی زد.

بارسا دومین پایتخت اروپایی را هم گلباران کرد

در سایر بازی ها چلسی حریف ضعیف خود را با چهار گل درهم کوبید و آرسنال هم با بردن زاگرب به صعود امیدوار شد.سایر نتایج را در زیر می خوانید.

بارسلونا 6 - آ اس رم 1

آرسنال 3 - دیناموزاگرب صفر

بایرن مونیخ 4 - المپیاکوس صفر

زنیت 2 - والنسیا صفر

باته بوریسوف 1 -  بایرلورکوزن 1

مکابی صفر - چلسی 4

پورتو صفر-  دیناموکیف اوکراین 2

لیون 1 -  خنت 1

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی