بازدید 12709

پایان گروگان‌گیری در شمال فرانسه؛ پای پول در میان بود!

هنوز درباره انگیزه گروگان‌گیرها، اطلاعات قطعی وجود ندارد اما با توجه به گروگان‌ها، برخی منابع تاکید کردند احتمال اینکه این گروگان گیری تروریستی نباشد، بیشتر است. شهردار روبیه به خبرنگاران گفته که گروگانگیری پس از یک سرقت، رخ داده است.
کد خبر: ۵۴۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 24 November 2015
در یک گروگان‌گیری تازه در روبیه، شهری نزدیک مرز فرانسه و بلژیک، چندین نفر هم به دلیل تیراندازی زخمی شدند اما در نهایت این گروگان‌گیری که مشخص شد به اقدام تروریستی نبوده، با رهایی گروگان‌ها پایان یافت.

به گزارش «تابناک»؛ گروگان‌گیری در شهر روبیه در شمال فرانسه نزدیک مرز بلژیک، با نگرانی‌های عمومی درباره وقوع یک حمله تروریستی تازه در این کشور همراه شد. در این گروگان‌گیری که ساعت 19 به وقت محلی و توسط دو فرد مسلح به کلاشینکف صورت پذیرفت، چند نفر نیز زخمی شدند.

بازهم گروگانگیری این بار در شمال فرانسه

پلیس فرانسه محل حضور گروگان‌گیرها را که احتمال می‌رود یک بانک‌دار و خانواده‌اش را گروگان گرفته باشند، محاصره کرد و سپس تلاش‌هایی را برای آزادی گروگان‌ها انجام شد که موفقیت آمیز بود و ساعتی بعد، خبر رسمی آزادی گروگان‌ها و دستگیری گروگان‌گیرها منتشر شد.

به گفتۀ مقام‌های محلی، نیروهای پلیس همه گروگان‌ها را به «مکانی امن» منتقل و چند مظنون را دستگیر کردند.

بازهم گروگانگیری این بار در شمال فرانسه

درباره انگیزه گروگان‌گیرها، اطلاعات قطعی منتشر نشد اما با توجه به گروگان‌ها، برخی منابع تاکید کردند احتمال اینکه این گروگان گیری تروریستی نباشد، بیشتر است. شهردار روبیه به خبرنگاران گفته که گروگانگیری پس از یک سرقت ناموفق، رخ داده و به نظر می‌رسد این بار پای پول در میان بوده است!

در حملات تروریستی 22 آبان در چندین نقطه از شهر پاریس 130 نفر کشته و بیش از 250 نفر نیز زخمی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار