بازدید 4831
سوژه

افشای جزییات قرارداد کی روش توسط مایلی/چرامرخصی کارلوس باحقوق است؟

وی به ازای هر برد در کشور4 میلیون تومان و به ازای هرمساوی 2 میلیون تومان پاداش می‌گیرد. تمام بلیت‌های پروازی اش فرست کلاس است و هر روز که خارج از ایران برود روزی 100 دلار پول تو جیبی باید بگیرد و به ازای هر برد خارج از ایران 6 هزار دلار و به ازای هر مساوی در خارج از ایران 3 هزاردلار
کد خبر: ۵۴۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵ 23 November 2015

محمدمایلی کهن امروز بار دیگر گرد وخاک کرد و در مصاحبه ای طولانی مطالب تفرقه افکن و حاشیه سازی به زبان آورد که مهمترین آن اعلام مبلغ قرارداد جدید کی روش است.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرفنی تیم امید با اشاره به مبلغ قرارداد 400 میلیون تومانی خاکپور که به قول او هنوز نه به دار است و نه بار و همچنین دستمزد 180 میلیونی خودش گفت:« طبق اطلاع من حقوق ماهیانه کی‌روش 120 هزار یورو است من این مسئله را به طور مستند می‌گویم ضمن اینکه ظاهراً در آپارتمانی لوکس هم زندگی می‌کند که نمی‌دانم مبلغ رهن آن چقدر است؛ 500 میلیون، 600 میلیون، یا کمتر یا بیشتر اما یک بار تمام وسایلی که خریداری شده بود را او نپسندید و آنها را تغییر داد. ماشین و راننده، خورد و خوراک و تمام هزینه‌های پزشکی کی‌روش در ایران رایگان است ضمن اینکه جالب است بدانید او هر روز در ایران روزی 50 دلار پول تو جیبی می‌گیرد.

افشای جزییات قرارداد کی روش توسط مایلی/چرامرخصی کارلوس باحقوق است؟

وی درادامه تمام مبلغ قرارداد کی‌روش را هم همین ندانست و گفت:« وی به ازای هر برد در کشور4 میلیون تومان و به ازای هرمساوی 2 میلیون تومان پاداش می‌گیرد. تمام بلیت‌های پروازی اش فرست کلاس است و هر روز که خارج از ایران برود روزی 100 دلار پول تو جیبی باید بگیرد و به ازای هر برد خارج از ایران 6 هزار دلار و به ازای هر مساوی در خارج از ایران 3 هزاردلار پاداش می‌گیرد. یکی از دستیاران ایشان هم که مربی مدارس فوتبال درآمریکا بوده هم تقریباً همین شرایط پروازی برایش مهیا است. آقایان باید با یک ایرلاین مخصوص هم پرواز کنند که جزو ایمن‌ترین و گران‌ترین ایرلاین‌ها محسوب می‌شود. کی‌روش برای صعود تیم ملی به جام جهانی نیز800 هزاردلار پاداش گرفته است.»

مایلی کهن بعد ازاین حرف ها سراغ مرخصی کی روش هم رفت تا موضوع داغ را از دست ندهد:« یک کارمند که ماهی یک میلیون تومان یا نهایتاً ماهی 2 میلیون تومان حقوق می‌گیرد سالی 30 روز بیشتر مرخصی ندارد و اگر بخواهد بیش از این مرخصی برود باید مرخصی بدون حقوق داشته باشد که میزان آن هم مشخص است و اگر حد بخواهد از مرخصی بدون حقوق استفاده کند اخراج می‌شود. اما چگونه است که کی‌روش می‌خواهد بیش از مرخصی که استحقاقش را دارد، برود؟ چه اشکالی دارد که مرخصی بدون حقوق برود. آیا خون او از خون یک کارمند ایرانی که دستمزد یک تا 2 میلیون تومان می‌گیرد رنگین‌تر است. ضمن اینکه از تمام تمرینات کی‌روش فیلم گرفته شده این فیلم‌ها را بدهند و ما هم ببینیم و از تمرینات کی‌روش چیز یاد بگیریم. به طوری که در گروه چهار تیمی پنجم نشویم. من از مهدی تاج که تبدیل به سخنگوی کی‌روش شده و همچنین آقای اسلامیان که او هم مثل آقای تاج از بچه‌های جبهه و جنگ هستند تعجب می‌کنم چطور راضی می‌شوند که این همه امتیازهای رنگارنگ به کی‌روش داده شود، آنگاه ما جانبازانی داریم که روی تخت بیمارستان‌ها هستند یا آنهایی هم که بستری نیستند از مشکلات موج انفجار و... رنج می‌برند و با خانواده‌های‌شان مشکلات فراوانی دارند چرا آقایان اسلامیان و تاج 180 درجه تغییر موضع دادند.کی‌روش هم اگر می‌خواهد به مرخصی برود بدون حقوق برود چه اشکالی دارد.»

گفته‌اند که کی‌روش 250 میلیون تومان عیدی به کارمندان کمپ تیم‌های ملی داده ! واکنش مایلی کهن به این حرف جالب است:« بله، اینجا را به ریال می‌گویند تا توجه افکار عمومی جلب شود اما آن طور که من شنیده‌ام عیدی که آنجا داده بین 100 تا 600 دلار بوده است اگر برفرض هم 200 کارمند داشته باشند و او 600 دلار به هر کدام عیدی داده باشد120هزار دلار می‌شود، اشکالی ندارد این همه پول درمی‌آورد 2 هزار هم اینگونه خرج کند. ضمن اینکه جالب است می‌گویند هیچکس خبر نداشته اگر خبر نداشته شما چگونه از عیدی دادن او خبر داشته‌‌اید و این عیدی را به تومان می‌گویید تا نظر افکار عمومی جلب شود و پولی که از آل‌شپورت گرفته را می‌گویید 100 هزار دلار که به چشم نیاید در حالی این پول رقمی در حدود 350 میلیون تومان می‌شود. ضمن اینکه کی‌روش حتی پول مالیاتش را هم پرداخت نکرده است. یک سنت مالیات در ایران نداده . خدا پدر علی دایی را بیامرزد که گفت اگر کی روش با این همه امکاناتی که تیم ملی دارد مریض شده پس ما خیلی پوست کلفت هستیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی