بازدید 2227

لزوم توسعه راه‌های ریلی غرب استان تهران

کد خبر: ۵۴۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 23 November 2015
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر توسعه راه‌های ریلی شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد برای کاهش ترافیک و صرفه‌جویی در سوخت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین گروسی در نشست علنی امروز دوشنبه (2 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج و تاکید بر کارآمدی بسیج در کشور به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تشکیل و استقرار اداره کل نوسازی غرب استان تهران که جمعیتی بالغ بر 400 هزار دانش آموز دارد تذکر داد و گفت: ارتقاء آموزش و پرورش شهریار و تبدیل آن به دو ناحیه به کرات توسط وزیر و معاونین آن دستور داده شده ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی، نفت و صنعت، معدن و تجارت درخصوص توسعه راه‌های ریلی به شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد و تمامی حواشی استان تهران تذکر داد و گفت: در حال حاضر 80 میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود و این در حالی است که با توسعه راه‌های ریلی در 50 میلیون لیتر بنزین  و 40 هزار میلیارد تومان هزینه صرفه‌جویی خواهد شد، البته ارزش داخلی بنزین بیش از 3 هزار تومان است.

وی افزود: به لحاظ غفلت در توسعه راه های ریلی علاوه بر ترافیک سنگین بیش از 40 هزار میلیارد تومان در سال هدر می رود که این میزان می‌تواند جدای بر تضمین سلامت مردم در سوخت کشور نیز صرفه جویی کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است وزیر راه و شهرسازی در اتصال راه‌های ریلی به شهریار، قدس و ملارد و توسعه راه های اصلی شهرها اقدامات لازم را انجام دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی