بازدید 9820

بسیج میقات پا برهنگان و معراج پاک اندیشه اسلامی است

غلامحسین شیری‌علی‌آبادی
کد خبر: ۵۴۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 23 November 2015
این ایام با عطر و بوی مجاهدت، شهادت و آمادگی برای حفظ حراست از دستاورد انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان در حال سپری شدن است، در این رابطه امام خمینی(ره) در پیامی فرموند که بسیج میقات پا برهنگان و معراج پاک اندیشه اسلامی است که تربیت‌یافتگان ان نام و نشان در گمنامی گرفتند و بسیج لشکر مخلص خدا است.

اینجانب به عنوان یک معلم بسیجی این هفته را به پیشگاه بزرگ بسیجیان عالم حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای تبریک می‌گویم و از دور بر دست و پای تمام بسیجیان عالم بوسه می‌زنم، همچنین اربعین حسینی را به محضر امام زمان(عج) و تمام دلسوختگان اهل بیت و مردم حوزه‌انتخابیه‌ام تسلیت می گویم.

اکنون که با رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت و همت هیأت مذاکره کننده هسته‌ای موضوع برجام به یک نقطع حساسی رسیده، لازم است که با همدلی و هم زبانی بقیه راه پرفراز و نشیب را طی کنیم و از افترا و تهمت زدن به یکدیگر جدا خودداری کنیم.

لازم می دانم به همه قلم به دستان تذکر بدهم که نه مخالفان برجام، دلالان تحریم‌اند و نه مذاکره کنندگان عزیز خائن به ملت و کشور هستند، بلکه این ما هستیم که با فرهنگ فاخر و ادبیات مناسب و مشفقانه با هم برخورد کنیم.

باید با فرهنگی فاخر و ادبیاتی مشفقانه با یکدیگر برخورد کنیم و با رعایت خطوط قرمز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری مذاکرات را تا رسیدن به هدف نهایی دنبال کنیم.

هر مسئولی که زبان به سخن می گشاید فقط قصه مرگ سهراب را می سراید و مردم خیال می‌کنند خود شاهد ماجرا بوده اما هیچ کس مثل رهبری به دنبال نوش دارو نیست. من به رئیس جمهور، وزرای دولت و همکاران هشدار می‌دهد که هزاران سهراب کشور به دست غول بیکاری کشته می شوند و کسی در فکر این جوانان تحصیل کرده نیست در حالیکه برای خروج از این معضل بزرگ فکری اندیشید.

پیشنهاد من این است که با اذن رهبری سازمان بسیج سازندگی در همه جای کشور تشکیل شود و جوانان بیکار تحصیل کرده را جذب کند و درراه سازندگی کشور به کار گیرد زیرا با شیوه مدیریت جهادی بسیاری معضلات حل شدنی است و اقتصاد مقاومتی نیز محقق می‌شود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار