بازدید 2547

تکذیب ریاست یک «بیمارستان دار» درفوتسال!

در جلسه هیات رئیسه فدراسیون پیشنهاد شد که یک عضو از هیات رئیسه در سازمان لیگ فوتسال فعال شود که این پیشنهاد در نهایت هم قبول نشد. درضمن دبیری یک سر دارد و هزار سودا
کد خبر: ۵۴۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 23 November 2015

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است شهرام دبیری جانشین او در ریاست کمیته فوتسال شود تاکید کرد: در جلسه هیات رئیسه فدراسیون پیشنهاد شد که یک عضو از هیات رئیسه در سازمان لیگ فوتسال فعال شود که این پیشنهاد در نهایت هم قبول نشد. درضمن دبیری یک سر دارد و هزار سودا، او هم عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و هم عضو شورای شهر و هم اینکه بیمارستان دارد.

افتخاری با بیان این مسئله که قرارداد اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال چهارشنبه به صورت رسمی امضا می‌شود درباره اینکه آیا تیم ملی فوتسال به تورنمنت چین می‌رود یا خیر؟ گفت: واقعیت این است میزبان برای حضور ما در این تورنمنت دیراطلاع رسانی کرد و ما هم بودجه لازم را پیش‌بینی نکردیم اما به چینی‌ها گفتیم که اگر تمام هزینه‌های ما که شامل هزینه هتل و هواپیما می‌شود پرداخت کنند دراین مسابقات شرکت می‌کنیم. پس از این طرف چینی اعلام کرد که حاضر است تمام هزینه‌ها را پرداخت کند و ما هم به این مسابقات می‌رویم، جالب است که بین 14 تا 16 هزاردلار فقط هزینه هواپیمای ما می‌شود.

تکذیب ریاست یک «بیمارستان دار» درفوتسال!

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا البسه تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا تامین شده یا خیر، گفت: در سفری که به برزیل داشتیم با هماهنگی‌های صورت گرفته با نمایندگی آل‌اشپورت در فرودگاه دوبی لباس تیم ملی را برای جام ملت‌ها تامین کردیم و تفریح هم نکردیم. این لباس‌ها در انبار فدراسیون فوتبال است و ما تا پایان جام ملت‌های آسیا مشکلی برای تامین البسه نداریم.

وی درباره دعوت وحید شمسایی به تیم منتخب جهان گفت: شمسایی بازیکن بزرگی است و حقش است که به چنین تیمی دعوت شود. او در این مدت با تیم ملی همکاری خوبی داشته و تمام بازیکنانش را در اختیار ما قرار داده است. انتظار داریم نه تنها شمسایی بلکه همه از ما حمایت کنند. الان بهترین فرصت است که با داشتن تیمی یکدست که در آن آرامش وجود دارد به موفقیت برسیم. الان بین کادرفنی و بازیکنان تعامل خیلی خوبی وجود دارد و بازیکنان احساس آرامش می‌کنند. کادرفنی هم دنبال مطرح کردن خودش نیست و فقط می‌خواهد تیم ملی موفق شود. در تورنمنت گرندپری برزیل عالی کار کردیم و تا به حال سابقه نداشت که این تیم را در خانه خودش تا مرز شکست پیش ببریم. شاید اگر در فینال گرندپری داور به داد آنها نمی‌رسید به ایران باخته بودند. اگر این بازی پخش می‌شد آن وقت می‌دیدید که تیم ملی چه فوتسالی بازی کرد.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص اینکه آیا مصطفی نظری برای جام ملت‌های آسیا به تیم ملی دعوت می‌شود یا خیر، گفت: نظری یک مقدار فراز و نشیب دارد اما بهتر است کادرفنی پاسخگوی این سوال باشد. من معمولا در انتخاب بازیکن دخالتی ندارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی