بازدید 5866
گزارش آماری

ضعیف ترین میانگین گل درتاریخ لیگ برتر/ خشکسالی در لیگ پانزدهم

لیگ‌برتر در حالی به هفته سیزدهم رسیده است که در بازی‌های گذشته میانگین ضعیف2/05را به ازای هر بازی ثبت کرده است که ضعیف‌ترین در 15 سال گذشته بوده است.
کد خبر: ۵۴۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳ 23 November 2015

لیگ‌برتر، در95 بازی، 195 گل داشته است و در بازی‌های هفته سیزدهم لیگ به صدمین بازی رسیده و احتمال بسیار زیاد گل دویستم لیگ ثبت خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، لیگ‌برتر در حالی به هفته سیزدهم رسیده است که در بازی‌های گذشته میانگین ضعیف2/05را به ازای هر بازی ثبت کرده است که ضعیف‌ترین در 15 سال گذشته بوده است.

1. استقلال بهترین: استقلال با 21 گل زده و میانگین 1.75 گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و پرسپولیس با 17 گل و ذوب‌آهن با 16 گل در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند و تیم‌های استقلال اهواز، سیاه جامگان و فولاد با 5، 6 و 7 گل به ترتیب بدترین خطوط حمله را دارند.

ضعیف ترین میانگین گل درتاریخ لیگ برتر

2. استقلال‌خوزستان محکم‌ترین: استقلال‌خوزستان با 4 گل خورده در12 بازی بهترین خط دفاع لیگ را دارد و ذوب‌آهن با 7 و صبا با 8 گل زده دوم و سوم را دارند. استقلال اهواز، فولاد و راه‌آهن به ترتیب با 20، 19 و 18 گل خورده بدترین خط دفاع لیگ‌برتر را دارند.

3. سرخابی‌ها، جذاب‌ترین‌های لیگ‌برتر: دربازی‌های پرسپولیس و استقلال، بیشترین تعداد گل در مسابقات لیگ ثبت شده است. این 2 تیم هرکدام 32 گل را ثبت کرده‌اند. راه‌آهن هم با 31 گل زده و خورده بازی‌های جذابی داشته اما استقلال‌خوزستان با 17 گل زده و خورده در 12 بازی، بی‌نمک‌ترین و کسل‌کننده‌ترین بازی‌های لیگ را دارند.

ضعیف ترین میانگین گل درتاریخ لیگ برتر

4. طارمی ، بهترین: مهدی طارمی از12 بازی پرسپولیس در11 بازی حاضر بوده و 7 گل زده است. او در15 بازی پرسپولیس در لیگ و جام‌حذفی روی هم در13 بازی، 9 گل زده است. اگر بازی‌های تیم‌ملی را هم محاسبه کنیم، او سرجمع امسال در20 بازی پرسپولیس و تیم‌ملی حاضر بوده، 14 گل زده، یک پنالتی از دست داده، 6 پنالتی گرفته و حدود 25 فرصت گل قطعی از دست داده است که فقط پنج فرصت مسلم مربوط به بازی آخرش مقابل استقلال اهواز است

5. زوج برتر: مهدی طارمی و جری بنگستون با 10 گل زده بهترین زوج خط حمله در لیگ‌برترهستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار