بازدید 4733

پایان اعتراض بازاری ها

کد خبر: ۵۴۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 22 November 2015
اعتراض برخی از بازاریان مبنی بر رها شدن طرح جمع آوری سد معبر از سوی شهرداری، پس از نشست با تعدادی از اعضای هیئت امنای بازار و اصناف پایان یافت.

به گزارش مهر، بهزاد یعقوبی، عضو هیئت امنای بازار تهران با بیان این مطلب گفت: جابه جایی بحث سدمعبر از شهرداری به شرکت شهربان و نیروی انتظامی و توقف موقت اجرای این طرح باعث نارضایتی بازاری ها شد.

وی افزود: این تنش ها از سه هفته پیش به صورت جزئی آغاز شده بود تا اینکه امروز جمعی از بازاریان و اعضای هیئت امنا تصمیم داشتند در اعتراض به این مسئله حجره های خود را باز نکنند. البته بازاری های تهران به دلیل اختلال در وضعیت کسب و کار بازار و کاسته شدن از نظم اجتماعی محدوده بازار محق بودند.

نماینده اوقاف در بازار تهران ادامه داد: پس از این تصمیم دو نشست در دفتر معاون شهری شهرداری منطقه ۱۲ و شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد و نسبت به طرح جابه جایی متولی سد معبر توضیحاتی ارائه شد.

وی توضیح داد: به هر روی بازاری های تهران نسبت به بطن قضیه یعنی جابه جایی متولی سد معبر مطلع نبودند که این مسئه از سوی مرتضی علم الهدی معاون شهری شهرداری منطقه ۱۲ به آن ها اطلاع داده شد.

یعقوبی افزود: در این دو نشست توضیح داده شد که بستر عدم ورود دستفروش ها به بازار و بحث سد معبر از سوی نیروی انتظامی و شهربان در دست اقدام است و سد معبر از روز شنبه مجددا از سوی شرکت شهربان شروع می شود.

وی درباره تاخیر پیش آمده در بحث این جابه جایی گفت: در این مدت بسترسازی های لازم در دست انجام بود و مطالعاتی برای اتخاذ تصمیمات درست صورت گرفت.

گفتنی است اعتراض امروز بازاری ها به دلیل جمع آوری سد معبر در دو سه هفته اخیر بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی