بازدید 1689

سالن تئاتری در ولنجک احداث می‌شود

کد خبر: ۵۴۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 21 November 2015
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه وزارت ارشاد هر سال را به نام یکی از هنرها اختصاص خواهد داد تا توجه مسئولان نسبت به آن جلب شود، گفت: قرار است زمینی در ولنجک را برای ساخت مرکز تئاتر پایخت و سالن نمایش اختصاص دهیم.

علی مرادخانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نامگذاری سال 94 تحت عنوان سال تئاتر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: علت این نامگذاری، جلب توجه مسئولان نسبت به موضوع تئاتر بود چرا که طی سال‌های گذشته نسبت به این هنر بسیار اجحاف شد و همین که خبرنگاران از ما درباره تئاتر سوال می کنند نشان می دهد ما در این امر موفق بوده ایم و توانسته ایم حساسیت ها نسبت به تئاتر را افزایش دهیم.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد در ادامه به برخی اقدامات وزارت فرهنگ برای احیا و تقویت هنر تئاتر اشاره و عنوان کرد: مشکلات تأسیس مرکز تئاتر پایتخت را تا حدودی حل و فصل کردیم و قرار است در زمینی که سال هاست در ولنجک دست نخورده مانده است سالنی احداث شود.

حل مسائل اداره تئاتر/ اتفاق سالن تئاتر شهر ارتباطی به سازه نداشت

مرادخانی اضافه کرد: همچنین درصدد حل مسائل پیرامون اداره تئاتر که سال هاست در حال تخریب است؛ بنابراین همه این موارد کمک می کند که جهشی برای توجه به تئاتر ایجاد شود.

وی همچنین در خصوص ساخت و سازهای تئاتر شهر گفت: اتفاقی که اخیرا در سالن تئاتر شهر رخ داد و قسمت از آن تخریب شد به علت استفاده نامناسب از ادوات فنی بود و ارتباطی به سازه اصلی سالن نداشت.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امسال تعمیرات سالن های تئاتر شهر را افزایش دادیم تا سالن سایه و قشقایی به جشنواره بین المللی تئاتر امسال برسد و پذیرای علاقمندان باشد.

برای حل مسائل تئاتر بودجه دریافت می‌کنیم

مرادخانی در ادامه با بیان اینکه قصد داریم هر سال را به عنوان یکی از هنرها اختصاص دهیم تا توجه مسئولان نسبت به آن جلب شود، یادآور شد: از قبل همین نامگذاری هاست که خبرنگاران و رسانه ها نسبت به مسائل حساس شده و پیگیری مطالبات حوزه مورد نظر از مسئولان می شوند و این خوشبختی ماست که امسال مشکلات حوزه تئاتر را شناخته و می توانیم برای حل مسائل آن بودجه دریافت کنیم.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان به همکاری های این معاونت و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از فعالیت های معاونت امور هنری وزارت فرهنگ استقبال کرده و قصد دارند جلسه ای با ما داشته باشند که بتوانیم توضیحات و گزارش هایی پیرامون فعالیت های خود به مجلس ارائه کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار